Оценка:
Опубликованно: 11.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Patērētāja nozīme mārketingā', 1.
  • Конспект 'Patērētāja nozīme mārketingā', 2.
  • Конспект 'Patērētāja nozīme mārketingā', 3.
  • Конспект 'Patērētāja nozīme mārketingā', 4.
  • Конспект 'Patērētāja nozīme mārketingā', 5.
Фрагмент работы

Segmentēšanas metodes palīdz mārketinga speciālistiem izpētīt un analizēt tirgu , tādejādi atvieglo tirgus segmentēšanas procesu.Kā pirmo metodi var minēt grupējumu metodi , kuras laika tiek atlasīti cilvēki pēc vienām un tām pasam pazīmēm, piemēram , pēc ģeogrāfiskā un demogrāfiskā stāvokļa, pēc dzīvesstila un ieradumiem, sociāli ekonomiskiem un psihogrāfiskiem faktoriem.Pie ģeogrāfiskajiem faktoriem cilvēkus var atlasīt pēc dzīvesvietas, klimata, pēc tā vai tie dzīvo laukos, pilsētās vai viensētās , kā arī var pieminēt tūristus.Demografiskie faktori sevī ietver vecumu, dzimumu, izglītību, ģimenes stāvokli un tās lielumu, tautību un reliģiju.Sociāli ekeonomiskie faktori segmentē cilvekus pēc to profesijas, ienākumiem, sociālā līmeņa un dzīvesveida.





Dzīvesstils un ieradumi arī ir svarīgi, jo katrs cilvēks ir individuāls un ieradumi, piemēram, tas vai cilvēks brauc ar sabiedrisko transportu, nodarbojas ar sportu vai ceļas agri no rīta arī ietekmē patērētāja lēmumus. 2. Metode ir daudzdimensiju kalsifikācija-tad, ja klasifikāciju veic pēc komplekso pazīmju analīzes. Un kā 3.metode ir klasteranalīzes metode , kad vienā klasē tiek apvienoti pēc dažādām pazīmēm līdzīgi pircēji.Pēc šīs metodes veic klasificēšanu pēc demogrāfiskajiem, sociāli ekonomiskajiem un psiholoģiskajiem raditājiem.

Коментарий автора
Atlants