Оценка:
Опубликованно: 18.04.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 1.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 2.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 3.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 4.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 5.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 6.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 7.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 8.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 9.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 10.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 11.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 12.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 13.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 14.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 15.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 16.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 17.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 18.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 19.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 20.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 21.
  • Реферат 'Konkurētspējas analīze būvmateriālu ražošanas uzņēmumam', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums SIA”X”    4
1.1.  Uzņēmuma SIA “X” vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma SIA “X” produkcija    5
1.3.  Būvniecības materiālu ražošana Latvijā    6
1.4.  Konkurenti    8
2.  Ārējā vide    10
2.1.  PEST analīze    10
2.2.  Portera piecu konkurences spēku modelis    12
3.  Iekšējā vide    17
3.1.  VRIO matrica    17
3.2.  Fišbeina modelis    19
3.3.  Personāls un serviss    21
4.  Makkinseja matrica    23
  Secinājumi    25
Фрагмент работы

Mūsdienu ļoti stiprās konkurences apstākļos uzņēmumiem ir grūti izdzīvot un veiksmīgi darboties, tāpēc tiem jāmeklē optimālais risinājums, kā būt labākajiem un konkurētspējīgiem. Pareiza un gudra uzņēmuma vadīšana ir vislabākais paņēmiens, kā to panākt. Lai varētu panākt, saglabāt un turpināt uzņēmuma veiksmīgu darbību, lai atrastos notikumu, jaunumu un tirgus tendenču vidū, jāzina konkurentu plāni, darbības, produkti, ekonomiskie un finanšu rādītāji un jācenšas būt vismaz vienādā līmenī ar viņiem, bet labakais variants ir būt labākajiem par viņiem.
Konkurētspēja lielā mērā ir atkarīga no tā kā to uztver, pēc dažu autoru uzskatiem konkurē uzņēmumi, nevis valstis un līdz ar to konkurētspējas pamatā ir uzņēmējdarbības efektivitātes rādītāji „mikro” jeb uzņēmumu līmenī, kas ietver uzņēmējdarbības stratēģijas, tā vadīšanas prasmes, mārketingu un cenu un izmaksu efektivitāti.
Darba mērķis: veikt uzņēmuma SIA “X” konkurētspējas izpēti, pielietojot konkurētspējas apskatītās metodes.
Darba uzdevumi:
1. Veikt uzņēmuma SIA “X” darbības nozares un konkurentu izpēti.
2. Veikt uzņēmuma ārējās un iekšējās vides izpēti
3. Izpētīt SIA “X” konkurētspējīgās priekšrocības un veikt uzņēmuma konkurētspējas stāvokļa noteikšanu.…

Коментарий автора
Atlants