-
SIA "Skrīveru saldumi" darbība un pilnveide
Nr. | Название главы | Стр. |
TABULU SARAKSTS | 7 | |
ATTĒLU SARAKSTS | 8 | |
DARBĀ LIETOTIE SAĪSINĀJUMI UN SIMBOLI | 10 | |
IEVADS | 11 | |
1. | SALDUMU RAŽOŠANAS ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ | 13 |
2. | SIA „SKRĪVERU SALDUMI” IZVEIDE, DARBĪBA UN TIESISKAIS PAMATS | 19 |
2.1. | Uzņēmuma darbības raksturojums | 19 |
2.2. | Uzņēmuma produkcija, tās sadales sistēma | 21 |
2.3. | Uzņēmuma klienti un sadarbības partneri | 24 |
2.4. | Uzņēmuma produkcijas konkurētspēja | 25 |
2.5. | Uzņēmuma mārketings | 32 |
2.6. | Uzņēmuma finansiālais situācijas izvērtējums | 33 |
2.7. | Uzņēmuma darbības tiesiskais pamats | 44 |
3. | SIA ,,SKRĪVERU SALDUMI’’ DARBĪBAS TRŪKUMI UN PILNVEIDE | 48 |
3.1. | Uzņēmuma SVID analīze | 48 |
3.2. | Klientu aptaujas rezultātu raksturojums | 51 |
3.3. | Uzņēmuma darbības pilnveides risinājums | 56 |
SECINĀJUMI | 58 | |
PRIEKŠLIKUMI | 60 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 61 |
SECINĀJUMI
1. Galvenais uzņēmuma SIA ,,Skrīveru saldumi’’ mērķis ir maksimāli paplašināt klientu – vairumpircēju skaitu, iegūt klientu uzticību, kas panākams nodrošinot nekļūdīgu un korektu pasūtījumu izpildi, laicīgu piegādi un elastīgu atlaižu un apmaksas sistēmu, ar attiecīgu produkta fasējumu un iepakojumu.
2. Uzņēmumalielāko mērķauditoriju veidoekonomiski aktīvi iedzīvotāji, vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem un pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
3. Galvenā uzņēmuma stiprā puse ir tas, ka SIA „Skrīveru saldumi” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
4. Uzņēmums produkciju saldumu tirgū pozicionē kā veselīgus saldumus, uzsverot, ka ražošanā tiek izmantotas tikai dabiskas izejvielas.
5. Mārketinga nolūkos, uzņēmums 2009.gadā izveidojis Saldumu darbnīcu ar mērķi piesaistīt patērētājus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību, kas nodrošina uzņēmuma finansiālu stabilitāti.
6. SIA ,,Skrīveru saldumi’’ priekšrocība ir papildus izveidotās tirdzniecības vietas Rīgā t/c "Origo" un Jelgavā t/c "Pilsētas Pasāža", kas patērētājus nodrošina ar iespēju iegādāties to pašu produkciju, kas atrodas saldumražotnes veikalā.
7. Pilnveidojot un attīstot savas iespējas vietējā tirgū, 2011.gadā uzņēmums ieguva NAMEJA balvu, kuru pasniedz veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem.
8. Uzņēmuma vājās puses ir darbinieku fiziskais noslogojums – viss ražotnē veiktais darbs tiek darīts ar rokām, tādēļ pastāv ļoti liels risks, ka darbinieki ātri var saslims ar profesionālajām slimībām – muguras deformāciju, roku deformāciju.
…
Valsts sekmīgai attīstībai svarīgs ir tās ekonomiskais un finansiālais stāvoklis. Tas atkarīgs ne tikai no valsts vadības darbības, bet arī katra uzņēmuma ekonomiskās un saimnieciskās darbības. Konkurētspēja ir viena no galvenajām, veiksmīgi funkcionējoša uzņēmuma raksturojošajām iezīmēm. Bakalaura darba tēmu – SIA ,,Skrīveru saldumi’’ darbība un pilnveide, autore izvēlējās ar mērķi, apskatīt uzņēmuma produkciju, izvērtēt produktu portfeli, kā arī izteikt secinājumus un priekšlikumus, kas darba autorei radušies produkcijas izpētes laikā.
- Būvmateriālu tirdzniecība Latvijā un SIA "Aile" darbības analīze
- SIA "Skrīveru saldumi" darbība un pilnveide
- SIA "X" prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Daudzpakāpju tirgvedības koncepcijas pielietošana multinacionālo kompāniju darbībā
Дипломная для университета57
Оцененный! -
SIA "Auto” darbība un attīstības iespējas
Дипломная для университета80
Оцененный! -
Direktora vietnieks informātikas jautājumos izglītības iestādes vadības darbībā
Дипломная для университета73
Оцененный! -
Autotransporta uzņēmums SIA "X". Tā attīstība, darbība, ekonomiskā analīze un attīstības perspektīvas
Дипломная для университета95
Оцененный! -
Skolas vadības darbība skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanā
Дипломная для университета129
Оцененный!