Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:560090
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Академический
Литературный список: 39 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Klausīšanās un runāšana – vienas no svarīgākajām komunikatīvajām prasmēm latviešu valodā    6
2.  Klausīšanās un runāšanas prasmju veidošanās paņēmieni mācību procesā    9
2.1.  Klausīšanās iemaņu attīstīšana    9
2.2.  Runāšanas iemaņu attīstīšana    12
3.  Sākumskolas skolēnu psihiskās attīstības īpatnības    16
3.1.  Psihisko procesu raksturojums    17
3.2.  Emocionālās attīstības raksturojums    26
4.  Spēle un rotaļa – vienas no efektīvākajiem līdzekļiem komunikatīvo prasmju attīstīšanai latviešu valodas stundās    31
4.1.  Spēles un rotaļas dažādu autoru skatījumā    34
4.2.  Spēles un rotaļas izmantošanas pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi    38
5.  Spēļu un rotaļu izmantošana latviešu valodas stundās (praktiskā daļa)    40
5.1.  Didaktiskās spēles    42
5.2.  Lomu spēles    43
5.3.  Dramatizācijas spēles    44
5.4.  Rotaļas ar priekšmetiem    45
5.5.  Vārdiskās rotaļas    45
5.6.  Iepazīstinošās rotaļas    45
5.7.  Intelektuālās rotaļas    46
6.  Pētījuma bāze X vidusskola 1.– 3. klase    47
  Secinājumi    49
  Pielikums    51
  Literatūras saraksts    73
Фрагмент работы

Katras valodas zināšanas ir bagātība. Valoda ļauj apzināties un apliecināt, kā arī paust attieksmi un viedokli pret sevi, apkārtējo pasauli. Turklāt, tā sekmē un veicina apgūt jaunas zināšanas, uzkrāt pieredzi, kas atver durvis uz unikālām mācību un darba iespējām.
Valodu nevar iemācīt, to var iemācīties, un tam ir nepieciešama sociālā vide saskarsmē ar citiem cilvēkiem, pieaugušo uzmanība attiecībā pret bērnu. Otrās valodas apguvi sekmē valodas kvalitāte, kāda tiek piedāvāta bērnam, un ir atkarīga no tā, kādu uzmanību bērns saņems mācīšanas laikā, proti, sociālās vides un attiecību, kā arī spēles vai rotaļas mijiedarbībā.
Pedagoģijas un psiholoģijas profesore I.Maslo ir pārliecināta, ka gan pirmo, gan otro valodu nevar mācīt ar tradicionālajām metodēm.Valodas mācību metodes raksturo pāreju no mācīšanas uz mācīšanās procesu [17.,7.]. Izšķiroša nozīme mācīšanās procesā ir radīt bērniem pozitīvu pašizjūtu, ļaut izmantot bērnu motivāciju un gatavību ar prieku mācīties kā mācības aktivizējošus faktorus, lai īsākā laikā ļautu visiem bērniem gūt panākumus mācībās.
Vadoties pēc profesionālu skolotāju uzkrātās pieredzes, praktiskā mācīšanās stratēģija ir balstīta uz noteiktu domāšanas un mācīšanās principu sistēmu, kura veido trīs posmus:
1)ierosināšana – veidojas interese, noteikts tēmas izpētes mērķis, skolēnu aktivizēšana balstās uz domāšanu, valodu;
2)apjēgšana – skolēnu patstāvīgā darbība, tēmas satura izziņa;
3)refleksija – gūto zināšanu un prasmju pielietošana, jauniegūto zināšanu izklāsts skolēna interpretācijā.
Mācot latviešu valodu cittautu sākumskolas bērniem, primāra nozīme ir ie-interesēšanai un elementārai runas nodoma saprašanai. Bērns ir atdarinātājs, un tādā veidā viņš mācās runāt, apgūt savstarpējās saskarsmes formas, vārdu konstrukcijas, kuras pēc satura ir vienkāršas un neatbilst gramatiskajām valodas prasībām. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,48 €
Комплект работ Nr. 1201823
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация