Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:669750
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
1.  Komunikācija kā organizācijas attīstības instruments    11
1.1.  Ārējā komunikācija    11
1.1.1.  Ārējās komunikācijas instrumenti    12
1.1.2.  Ārējās komunikācijas stratēģijas    14
1.2.  Iekšējā komunikācija    16
1.2.1.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    18
1.2.2.  Iekšējās komunikācijas stratēģijas    19
1.3.  Kopsavilkums    21
2.  Komunikācijas pilnveidošanas iespējas valsts pārvaldes organizācijā    24
3.  Tiesu administrācijas iekšējā un ārējā komunikācija    30
3.1.  Tiesu administrācija    30
3.2.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    32
3.3.  Ārējās komunikācijas instrumenti    34
4.  Komunikācijas analīze Tiesu administrācijā    37
4.1.  Darbinieku anketēšana    37
4.1.1.  Darbinieku anketēšanas rezultāti    38
4.1.2.  Darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    51
4.2.  Vadības intervija    53
4.2.1.  Vadības intervijas analīze    53
4.3.  Ekspertu intervija    54
4.3.1.  Ekspertu intervijas analīze    55
5.  Komunikācija kā Tiesu administrācijas attīstības instruments    57
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    63
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Tiesu administrācijas komunikācijai nav noteiktu mērķu un uzdevumu, tā netiek stratēģiski plānota un mērķtiecīgi vadīta.
2. Tiesu administrācijas darbinieki apzinās savu lomu iestādes kopainā, jo ir informēti par iestādes mērķiem, galvenajiem uzdevumiem un rīcības virzieniem.
3. Tiesu administrācijas struktūra ir hierarhiska sistēma, kas ietekmē gan iekšējo, gan ārējo komunikāciju.
4. Visaktīvākā komunikācija Tiesu administrācijā norisinās viena līmeņa darbabiedru starpā struktūrvienību ietvaros.
5. Tiesu administrācijas iekšējā komunikācijas sistēma nav vienota, jo struktūrvienību ietvaros komunikācija noris atšķirīgi.
6. Tiesu administrācijas komunikācija struktūrvienībās nav pilnvērtīga, jo netiek pilnīgi izmantoti iekšējās komunikācijas instrumenti, kā arī pastāv darba organizācijas problēmas un komunikatīvie traucējumi.
7. Tiesu administrācijas vadībai nav izpratnes par pilnvērtīgas un veiksmīgas iekšējās komunikācijas sistēmas nepieciešamību, tās vērtību un ieguldījumu iestādes kopējo mērķu sasniegšanā un ilgtspējīgā attīstībā.
8. Tiesu administrācijas ārējās komunikācijas mērķis ir informācijas sniegšana, kas galvenokārt tiek balstīta uz elektronisko saziņu.
9. Tiesu administrācijas komunikācija galvenokārt ir vienvirziena – tiek sniegta informācija, bet netiek saņemta atgriezeniskā saikne un noskaidrots, kas ir svarīgs un aktuāls mērķa grupām.
10. Tiesu administrācijas vadība nav informēta par esošās komunikācijas trūkumiem un tās pilnveidošanas nepieciešamību.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация