-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Citrusaugļu kvalitāte Jelgavas lielveikalos
Реферат для средней школы33
... norādei – 37%. 2. Lielveikalā „Maxima XX” ir ... vizuālo neatbilstību nekā lielveikalā „SuperNetto”. 3. Attiecība ... uz marķēšanas noteikumiem, lielveikalos „Maxima XX” un ...
Просмотреть -
Lielveikalu akciju kampaņas ietekme uz patērētāju pirkšanas paradumiem
Реферат для средней школы26
... . Tika novērots, ka lielveikali preces izstāda blakus ... . Autori noskaidroja, ka lielveikali veido akcijas galvenokārt ... ietekmēt. 7. Ja lielveikali akcijas veido nepārtraukti ...
Просмотреть -
Kā izveidojās lielveikali?
Эссе для средней школы3
... viņš ieviesa savā lielveikalā “Au Bon Marshe ... ekskluzīvs un netverams. Lielveikals- šķietami vienkāršs un ...
Просмотреть -
Reklāmas kampaņas analīze "Maxima". Lielveikalu tīkla kampaņa "Efektologs"
Презентация для средней школы14
... to, apmeklējot “Maximas” lielveikalu tīklu; Aģentūra “7 ...
Просмотреть -
Mazumtirdzniecības uzņēmumu loma Latvijas tautsaimniecībā un to attīstības veicināšana
Дипломная для университета69
... , pašapkalpošanās veikali, universālveikali, lielveikali, tirdzniecības nami u ...
Просмотреть -
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36
... izvietošanai. Abiem pārējiem lielveikaliem šādu konstrukciju nav ... par kampaņas norisi lielveikalos. Galvenais uzsvars, ... tā izvietošana pie lielveikalu ieejām pilda informējošās ...
Просмотреть -
Veikala "Sky" analīze
Реферат для средней школы21
... Baltija” ir SKY lielveikalu īpašnieks, kam ... ; 6. SKY lielveikalos tiek piedāvātie uzņēmuma ... ; 7. SKY lielveikalu politika paredz augsta ... ; 8. SKY lielveikalu mērķa auditorija ir ...
Просмотреть -
Stockmann "Trakās dienas". Analīze
Конспект для университета8
... respondentu ikdienā iepērkas lielveikalos Rimi un Maxima ... . „Trako dienu” ietvaros lielveikals nodrošināja darba vietas ... . Lielākais pircēju skaits lielveikalā bijis trešdienā, kas ...
Просмотреть -
Bioloģiskā pārtika
Реферат для средней школы27
... bioloģisko pārtiku plašajā lielveikalu klāstā. Liels skaits ...
Просмотреть -
Mārketinga procesa vadīšana SIA "Fretbols"
Дипломная для университета74
Оцененный!Celtniecība un būvniecība ir viena no vispopulārākajām nozarēm Latvijā, vai tie būtu celtniecības instrumenti, būvkonstrukcijas, būvniecības materiāli, vai arī mēbeles elementi ( ...
Просмотреть -
Lēmumu pieņemšana riska un nenoteiktības apstākļos
Реферат для университета14
... peļņa būtu ieguldīt lielveikala izveidē. 5. Galīgā ... gadījumā būtu jāizvēlas lielveikals, un kad lielākie ...
Просмотреть -
Pašapkalpošanās aptiekas atvēršana SIA "Hansa pharma"
Бизнес план для университета23
Lai kursa darbā analizētie jautājumi būtu saprotami viennozīmīgi un nepārprotami tālāk lietosim vienotu terminoloģiju, ko nosaka Farmācijas likums, datorterminoloģijas un citi ...
Просмотреть -
SIA "Maiznīca Liepkalni" likviditātes analīze
Реферат для университета17
Saimnieciskā subjekta – uzņēmuma – ekonomikas pamatu nosaka ražošanas attiecības, kas izpaužas naudas līdzekļu aprites veidā. Pietiekams naudas līdzekļu daudzums ir viens no ...
Просмотреть -
SIA "Teniss" mārketinga stratēģija
Дипломная для университета66
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 1. Pirms mārketinga stratēģijas izstrādes nepieciešams definēt uzņēmuma mērķus; 2. Teorijā pastāv sešas mārketinga stratēģijas: produkcijas, produkta, ...
Просмотреть -
Kredītkaršu un debetkaršu tirgus
Реферат для университета29
Secinājumi un priekšlikumi 1. Sākotnēji norēķinu kartes radās, lai atvieglotu turīgajiem klientiem maksājumus restorānos un izvairītos no nevēlamiem pārpratumiem. 2. Kartes ...
Просмотреть -
Iedzīvotāju labklājības izmaiņu ietekme uz produktu tirgu Latvijā un Igaunijā
Реферат для университета32
Latvijas ekonomika uzrādīja labākus rezultātus, nekā pavasarī prognozējām pat mūsu Ekonomiskā apskata optimistiskajā scenārijā. IKP 2020. gadā samazinājās par 3,6%. Galvenie ...
Просмотреть -
Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos
Дипломная для университета72
TOP 50SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pēc teorētiskās literatūras un ekspertu viedokļu studēšanas, normatīvas bāzes un statistisko pārskatu analīzes ir izdarīti šādi secinājumi: • ...
Просмотреть -
Preču izvietošanas principi jeb merčendaizings uzņēmumā "X"
Реферат для университета36
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 1) Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības ...
Просмотреть -
Sistēmu modelēšanas līdzekļi
Образец документа для университета5
6. SECINĀJUMI UN REKOMENDĀCIJAS Darba gaitā tika izveidots Arena modelēšanas vides modelis, lai pārbaudītu kurš no plaukta papildināšanas veidiem ir efektīvākais, lai samazināt ...
Просмотреть -
SIA "Dēseles dzirnavas"
Отчёт по практике для университета20
... Rimi un Maximas lielveikalos. Produkciju sver fasētajās ...
Просмотреть -
Šūšanas darbnīcas izveide
Дипломная для университета119
Secinājumi un Priekšlikumi • Uzņēmuma mērķa auditorija ir sievietes vecumā 18 - 65 gadi, ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Potenciālo klientu vidū sākuma stadijā ir tikai ...
Просмотреть -
Mārketinga plāna izstrāde zīmola "Rūdolfs" pozīcijas nostprināšanai tirgū
Реферат для средней школы24
Zīmola būtiskākās vērtības Bioloģisks- nekaitīgums organismam, labāka garša, satur vairāk mikroelementu un vitamīnu; Bioloģiska pārtika tiek ražota saskaņā ar dabiskajiem ...
Просмотреть -
Fokusa grupa
Презентация для средней школы12
... .c) Pieejams dažādos lielveikalos, kafejnīcās un kioskos ...
Просмотреть -
SIA "Me gusta" biznesa plāns
Бизнес план для средней школы37
... vieta ir dažādu lielveikalu ķēdes. Izplatība tiek ...
Просмотреть -
Bioloģiskā lauksaimniecība Latvijā
Реферат для университета16
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Izstrādājot darbu autore nonāca pie šādiem secinājumiem: 1. Lielai daļai cilvēku trūkst izpratnes par bioloģisko pārtikas produktu lietošanas ...
Просмотреть