Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:896884
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.10.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  LITERATŪRAS APKOPOJUMS    4
1.1.  Mārketinga komunikācijas veidi un to raksturojums mazumtirdzniecībā    4
1.2.  Reklāma kā mārketinga komunikācijas veids    9
1.3.  Produkta realizācijas veicināšana un sabiedriskās saskares    13
2.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    19
2.1.  Uzņēmuma raksturojums un SVID analīze    19
2.2.  Mārketinga kampaņas „Gatavojam Itāliski” analīze    24
2.3.  Padziļinātā intervija    30
Фрагмент работы

Ārējā komunikācija.
Fasādes baneri. Kampaņas laikā tika izvietoti fasādes baneri uz diviem „SKY” lielveikaliem – Krasta ielā 56 un Duntes ielā 19a, uz kuru ēkām jau sākotnēji ir izvietotas speciālas konstrukcijas šādu baneru izvietošanai. Abiem pārējiem lielveikaliem šādu konstrukciju nav. Kā baneru izvietošanas mērķis tika uzstādīts – patērētāju informēšana par kampaņas norisi lielveikalos.
Galvenais uzsvars, veidojot dizainu, likts uz gatavu produktu, ko raksturo arī kampaņas sauklis, tiek norādīts kampaņas periods, Itālijas ēdienu raksturojošās frāzes asociatīvi veidotas kā ēdienu garaiņi. Dizainā, veidojot saukli, izmantotas arī Itālijas karoga krāsas. Veidojot vides baneri, jāņem vērā tas, lai šī informācija tiktu nolasīta, jo šādi baneri tiek aplūkoti patērētājam, pārsvarā, pārvietojoties ar auto garām lielveikalam. Nedrīkstētu izmantot pārāk daudz teksta, arī burtu lielumam jābūt salasāmam no attāluma. Tā kā informācijas daudzums uz šāda veida reklāmas materiāla ir ierobežots, ir jāizvērtē svarīgākais, kas tieši raksturo šo kampaņu un ko uzņēmums vēlas savam patērētājam pateikt.Vides baneru izmaksas sastāda Eiro 735.17, ko veido gan reklāmas materiāla ražošana, kā arī montāža un demontāža.
Baneri pie ieejas. Uz šo kampaņu tika veidoti arī reklāmas baneri, kas tika izvietoti pie trijām „SKY” lielveikalu ieejām – Ulmaņa gatvē 122, Biķernieku ielā 120b un Krasta ielā 56. Tā kā „SKY” lielveikals Duntes ielā 19a atrodas iepirkšanās centra „SKY&MORE” telpās, tur šāda ieejas banera izvietošana nepastāv. Ieejas baneru dizains tika veidots tieši tāds pats kā vides baneriem, tā izvietošana pie lielveikalu ieejām pilda informējošās reklāmas funkcijas par veikalā esošo kampaņu, turklāt, lielveikalu ieeja ir ļoti labi pamanāma visiem „SKY” pircējiem. Ieejas baneru izmaksas sastāda Eiro 201.25, ko veido gan reklāmas materiāla ražošana, kā arī montāža un demontāža.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация