-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный!... , TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas ... aktivitāšu plānu raidījuma LNT Brokastis konkurētspējas palielināšanai ... aprakstīt un analizēt LNT produktu LNT Brokastis, noteikt ...
Просмотреть -
LNT un LTV1 ziņu raidījumu struktūras salīdzinošā analīze
Реферат для университета18
... izklaidējošs sarunu šovs. LNT priekšrocība ir tā ...
Просмотреть -
Masu mediju līdzekļu izvēles problēma reklāmas kampaņas organizēšanai
Дипломная для университета79
Secinājumi Ciktāl reklāmas iedarbības rezultāts izrādas ilgā laikā posmā, tādējādi reklāmu jāizskata kā ilgtermiņa kapitāla ieguldījumu uzņēmuma nākotnes peļņā. Reklāma tiek ...
Просмотреть -
Prakses atskaite uzņēmumā
Отчёт по практике для средней школы65
Praktikants izveidoja sociālo reklāmu, kuras mērķis ir celt uzņēmuma reputāciju. Reklāma parāda, cik šokējoši ir Pasaules Veselības organizācijas vāktie dati attiecībā par ...
Просмотреть -
Совершенствование рекламы как инструмента продвижения товара филиала "Centrum International LLC"
Дипломная для университета59
Для того, чтобы предприятие было узнаваемым, ему нужна реклама. Автор квалификационной работы, пишет о совершенствовании рекламы на предприятии „Сentrum International LLC’’, так ...
Просмотреть -
Bērna tēla ētiska ekspluatācija Latvijas televīzijas kanālu translētajās reklāmās
Реферат для университета21
... , LTV1, PBK UN LNT tiek translētas līdzīgā ...
Просмотреть -
Uzņēmums SIA "Čilija Pizza"
Отчёт по практике для университета92
Secinājumi un priekšlikumi Atrodoties prakse uzņēmuma SIA ‘’Čilija Pizza" un veidojot kvalifikācijas prakses atskaiti. bija iespējams, izdarīt secinājumus par uzņēmuma ‘’Čilija ...
Просмотреть -
Labdarības organizācijas Ziedot.lv reklāmas kampaņas "Eņģeļi pār Latviju" ietekme uz dažādām patērētāju vecuma grupām
Реферат для университета10
Secinājumi Veicot fokusgrupas interviju nācās saskarties ar ļoti līdzīgām atbildēm un secinājumiem, ka šīs labdarības reklāmas kampaņas mērķi ir sasniegti , jo intervējot 9 ...
Просмотреть -
Mediju lietojuma paradumu salīdzinājums starp Kocēnu novada un Rīgas iedzīvotājiem
Реферат для университета48
4. SECINĀJUMI Darba izstrādes laikā saskāros ar izvēlētās pamata teorijas sadrumstalotību – ir autori, kuri pēta un attīsta, bet reizē arī noliedz lietojuma un apmierinājuma ...
Просмотреть -
Autortiesību izmantošanas tipiskākās problēmas Latvijas masu saziņas līdzekļos
Реферат для университета15
Secinājumi Latvijā lielākā problēma ir tā, ka liela daļa sabiedrības nemaz nezin par to, kas īsti ir autortiesības. Kaut arī mūsdienās tas tiek skandināts līdz nelabumam, tomēr ...
Просмотреть -
Personas ar maziem bērniem darba tirgū: diskriminācijas aspekts
Дипломная для университета63
SECINĀJUMI Izanalizējot un apkopojot pieejamo informāciju par personām ar maziem bērniem darba tirgū diskriminācijas aspektā secinām, kā bērna kopšanas atvaļinājuma perioda ...
Просмотреть -
Pirmais patstāvīgais darbs priekšmetā "Reklāmas un sabiedrisko attiecību vadība"
Конспект для университета7
1. Reklāmas pretinieku galvenie argumenti un to atspēkojums, reklāmas efektivitātes vērtēšanas kritēriji Mūsdienās cilvēkiem ar dažāda veida reklāmu nākas saskarties ikdienas. ...
Просмотреть -
Mārketinga komunikāciju īpatnības televīzijā
Реферат для университета19
... kanāli kā TV3, LNT, LTV1 un PBK ...
Просмотреть -
Pašvaldības policijas tiesiskais statuss un darbības kompetenču juridiskais ietvars
Реферат для университета30
Kopsavilkums Autors secina, ka studiju darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies - pašvaldības policija ir nozīmīga struktūra sabiedriskās kārtības nodrošināšanā, jo tā ...
Просмотреть -
Reklāmas veidošanas īpatnības uzņēmumā AS "Laima"
Дипломная для университета67
Оцененный!Mūsdienu ekonomiski aktīvajā vidē, jebkura uzņēmuma izdzīvošanas kapacitāti un pastāvēšanas ilgumu nosaka attiecīgā uzņēmuma spēja veiksmīgi un atbilstoši laikam izmantot ...
Просмотреть -
Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā
Дипломная для университета40
NOBEIGUMS Reklāma ir ļoti svarīgs „ierocis”, ar kuras palīdzību ir iespēja popularizēt gan uzņēmuma produktus, radīt atpazīstamību, gan arī sasniegt citus iecerētos mērķus. Lai ...
Просмотреть -
Televīzijas reklāmas un auditorijas analītisko produktu salīdzinājums
Реферат для университета32
SECINĀJUMI 1. Kantar TNS TV metrs ir galvenokārt paredzēts TV kanāliem, lai novērtētu programmu sadalījumu un reklāmu izvietojumu, mediju aģenūrām – lai efektīvi plānotu ...
Просмотреть -
Pieprasījuma prognozēšana
Конспект для университета12
Gads Nr.p.k. SIA Mobilukss (1a.lv internetveikals) apgrozījums, EUR Lineārais trenda modelis Svertais trends(a) Svertais trends(b) Svertais trends (c) - t Yt Ỹt 2009 1 ...
Просмотреть -
Masu mediji un to loma cilvēku dzīvē
Реферат для университета5
Dzīve nav iedomājama bez komunikācijas, un tā tas ir bijis vienmēr. Kādreiz nebija tādu saziņas līdzekļu kā mūsdienās, tomēr bija kaut kas cits, ar kā palīdzību cilvēki komunicēja. ...
Просмотреть -
Labdarības organizācijas "Ziedot.lv" komunikācijas stratēģija
Дипломная для университета49
Labdarība jeb filantropija ir mērķtiecīga un plānota līdzekļu vai citu resursu ziedošana kādiem sabiedriska labuma mērķiem, visbiežāk organizācijām, nesagaidot par to nekādu ...
Просмотреть -
Integrētā nodarbība "Pavasaris klāt!" - sagatavošanas grupa
Конспект для средней школы4
... teikumi)- laika ziņas „LNT Laika ziņu kanālā ...
Просмотреть -
Nacionālās politikas, pilsoniskās sabiedrības un integrācijas politikas plānošanas pamatnostādnes
Реферат для университета39
Secinājumi. Politikas plānošanas dokuments atbilst visām MK noteikumos nr.737 par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un ietekmes izvērtēšanas minētajām prasībām. ...
Просмотреть -
Personiskās identitātes slēpšanas paņēmieni virtuālajā telpā
Дипломная для университета52
Kopsavilkums Virtuālā realitāte ir realitātes atdarinājums, kas saistās ar varbūtību un iespējamību. Visizplatītākais uzskats, ka tā tiek radīta ar datorlīdzekļu palīdzību. ...
Просмотреть -
Valsts ieņēmuma dienesta aktivitātes
Реферат для университета29
SECINĀJUMI 1. Uzsākot savu darbību, Valsts ieņēmumu dienests uzmanību vērsa nodokļu izveidei, sadarbību veidošanai ar dažādām pasaules organizācijām, modernizācijas plānam, kā arī ...
Просмотреть -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Дипломная для университета60
Maģistra darbs: ‘’Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū.’’ Ņemot vērā maģistra darba tēmu, autore izvirza maģistra darba mērķi: izanalizēt vadošo ...
Просмотреть