Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:917911
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Rotaļa    7
1.1.  Jēdzienu skaidrojums    8
1.2.  Rotaļu klasifikācija    11
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu rotaļāšanās process    14
2.  Radošums, radošās spējas    16
3.  Radošās rotaļas un tās būtība    19
3.1.  Radošās rotaļas bērnu attīstībā    19
3.2.  Radošo rotaļu veidi    21
4.  Praktiskais pētījums par radošo rotaļu nozīmi bērnu attīstībā    24
4.1.  Pedagogu aptauja    24
4.2.  Radošo rotaļu vērošana un to analīze    29
4.3  Ieteikumi pedagogiem radošo rotaļu izmantošanā    33
4.4.  ieteikumi vecākiem radošo rotaļu izmantošanā    35
  Secinājumi    38
  Literatūras saraksts    40
  Pielikumi    43
Фрагмент работы

Bērns – tā ir dzīves lielākā vērtība, jo viņš ir tas, kurš veido nākamās paaudzes. Jau agrā bērnībā vecāki un vēlāk pedagogi pirmsskolas periodā un skolas laikā palīdz bērnam veidoties par vispusīgu attīstītu personu. Pirmsskolas vecums ir tas posms, kad bērns vēro, mācās un apgūst savstarpējās attiecības. Rotaļājoties bērns ir kā pētnieks, kurš izpēta pats sevi, savus biedrus un apkārtējo pasauli.
Caur spēlēšanos mazie sevi izpauž, iemācās un apgūst dažādas lietas, kā arī jautri un interesanti pavada laiku kopā ar vecākiem un vienaudžiem. Rotaļā bērns rada savu domu, jūtu un izjūtu pasauli, viņš domā un sacer, izrāda savas emocijas pret redzēto un dzirdēto.
Radošās rotaļas sakārto bērna dvēseli un sniedz drošības sajūtu, tajās bērni pauž savas ilgas, vēlmes un cerības par to, ko viņi gaida nākotnē. Dzīves prasmes, ko bērns apgūst radošajās rotaļās, liek pamatus viņa nākotnei, viņa nākotnes sociālajām lomām. Tāpēc rotaļām ir milzīga nozīme bērna attīstībā, taču mūsdienās rotaļas aizvien biežāk aizstāj datorspēles un TV skatīšanās. Bērni rotaļājas aizvien mazāk, pirmsskolas izglītības iestādēs rotaļas kļuvušas vienveidīgākas, saturā nabadzīgākas. Retāk vērojamas kaimiņu bērnu rotaļas un spēles.
Šī tēma „Radošo rotaļu nozīme bērnu attīstībā,” tika izvēlēta pēc Dainas Dzintares un Ingas Stangaines grāmatas „Rotaļa- bērna dzīvesveids” izlasīšanas. Pētot un analizējot šo tēmu, darba autore, cer iegūt izpratni par radošo rotaļu nozīmi bērnu attīstībā – sev kā topošajam pedagogam un arī kā esošajam vecākam. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация