-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Lietuviešu cilmes vietvārdi J.Endzelīna "Latvijas PSR vietvārdos” (I, II, A – O ) un "Latvijas vietvārdu vārdnīcā”(P)
Дипломная для университета86
Jāņa Endzelīna devums valodniecībā Latviešu profesoru J. Endzelīnu (22.02.1873. – 01.07.1961.) profesors Kazimiers Būga ir nosaucis par latvju milzi par viņa nopelniem ...
Просмотреть -
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета36
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Kvalifikācijas prakses laikā darba autoram radās sekojoši secinājumi: 1. Laika posmā no 2011.gada līdz 2015.gadam uzņēmuma darbinieku skaits ir ...
Просмотреть -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный!Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada ...
Просмотреть -
Viļa Lāča reprezentācija latviešu presē
Дипломная для университета104
SECINĀJUMI Latviešu presē laika posmā no 1988. gadam līdz 2004. gadam iezīmējas tendence radīt un veidot lasītājiem jaunu izpratni par to, kas un kāds ir bijis Vilis Lācis. ...
Просмотреть -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Дипломная для университета60
Maģistra darbs: ‘’Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū.’’ Ņemot vērā maģistra darba tēmu, autore izvirza maģistra darba mērķi: izanalizēt vadošo ...
Просмотреть -
Patērētāju apmierinātība un vērtība
Реферат для университета13
... redzēt dārgas, zināma brenda somiņu.
Просмотреть -
Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos
Дипломная для университета72
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pēc teorētiskās literatūras un ekspertu viedokļu studēšanas, normatīvas bāzes un statistisko pārskatu analīzes ir izdarīti šādi secinājumi: • ...
Просмотреть -
Nepatiesas atzīšanās problēma pratināšanas laikā
Реферат для университета16
... faktori, kā arī motīvi un iemesli, kāpēc ...
Просмотреть -
Zīmola "Vans" reklāmas radītā patērētāja identitāte
Реферат для университета46
... ikdienā izmantot ērtus, modernizētus apavus, kas apkārtējiem ...
Просмотреть -
SIA "Primark 123" biznesa plāns
Бизнес план для университета24
... risku pasākumu izstrādi (Ž. Ilmete, 2004). Autori ...
Просмотреть -
Jauniešu vērtības un pašefektivitātes izjūta kā apmierinātību ar dzīvi prognozējošie faktori
Реферат для университета40
SECINĀJUMI Mūsdienās cilvēkiem ir būtiski nākotnes plāni un mērķi, kā arī dzīves jēgas apzināšanās, kas piešķir dzīvei nozīmi un kopumā liek justies laimīgam un apmierinātākam ar ...
Просмотреть -
Mātes tēla pielietojums reklāmas plakātu materiālos
Реферат для университета63
... un tautu mitoloģiskie motīvi ir ļoti līdzīgi ...
Просмотреть -
Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Дипломная для университета93
Оцененный!Mūsdienās ļoti bieži uzņēmumi domā par savu vietu tirgū, kā arī par to kā palielināt tirgus daļu, kā piesaistīt aizvien jaunus pircējus, kā panākt, lai uzņēmumam būtu arvien ...
Просмотреть -
"LMT" un ‘"Tele2" uzņēmumu zīmoli un to nozīme uzņēmumu ilglaicīgas darbības nodrošināšanā
Реферат для университета25
Secinājumi un priekšlikumi Secinājumi: 1. Jāsecina, ka zīmolam ir ļoti liela nozīme veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanā. Veiksmīgi veidots zīmols un katrs no tā elementiem ...
Просмотреть -
Patstāvīgais darbs vizuālās reklāmas pamatos
Реферат для средней школы22
10.2. Aptaujas Secinājumi Spriežot pēc aptaujas rezultātiem, mūzikas instrumentu reklāmām pārsvarā uzmanību respondenti pievērš dažreiz. Mūzikas instrumentu reklāmās uzmanība ...
Просмотреть -
Tiesības uz pašaizsardzību starptautiskajās publiskajās tiesībās
Дипломная для университета90
Darbā uzstādītie uzdevumi tika izpildīti, un tā rezultātā var norādīt uz šādiem secinājumiem: 1. Pašaizsardzības attaisnošanas attīstības gaitā tika izstrādātas pieejas, principi ...
Просмотреть -
"Ikea" redakcija
Реферат для университета39
Secinājumi Izstrādājot kursa darbu, iepazīstoties ar pieejamiem literatūras avotiem un veicot pētījumu par “IKEA” zīmola atpazīstamību, var izdarīt šādus secinājumus: 1. Zīmols ...
Просмотреть -
Mārketinga attīstība aviotransportā
Дипломная для университета63
Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst ...
Просмотреть -
Attīstības stratēģija SIA "Ebs"
Дипломная для университета72
Оцененный!... piegādātājs, gan kā montāžas servisa darbu nodrošinātājs ...
Просмотреть -
SIA "X" satura vadības sistēmas dokumentēšana un pielietošana
Отчёт по практике для университета20
... . ELKOR īstenībā ir brends (brends – ir, īsi sakot ...
Просмотреть -
Stratēģiskās attīstības nodrošināšana SIA "X"
Дипломная для университета97
IEVADS Pētījuma aktualitāte. Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. ...
Просмотреть -
Masu komunikācija: sākums un gals
Реферат для университета13
Rietumos un Austrumeiropā šodien vidusšķiru ir nomainījuši tā dēvētie ofisu cilvēki, formējot pilsētu kultūras vidi. Viņi vidusšķiras pārstāvjiem ir līdzīgi tikai materiālās ...
Просмотреть -
Просмотреть
-
Teritoriju mārketings Latvijā
Реферат для университета16
Secinājumi • Jāsecina, ka mūsdienu jēdziena “teritorija” izpratne veidojas ne tikai pēc kādām pazīmēm (robeža, fiziski ģeogrāfiskie, politiskie, etniskie un citi kritēriji) ...
Просмотреть -
Stiebrzāļu sēklu ražošanas tehnoloģija un efektivitāte, šķiedras kaņepju audzēšanas iespējas un agroekoloģiskās prasības Latvijā
Реферат для университета23
KOPSAVILKUMS Stiebrzāļu audzēšana Latvijā ir pieteikoši plaša. To audzēšana nav pati vienkāršākā un katram zemniekam tas nav pa spēkam, jo ir nepieciešamas specifiskas zināšanas ...
Просмотреть