Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:374113
 
Оценка:
Опубликованно: 25.08.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN TĀS IZSTRĀDE    10
1.1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi    10
1.2.  Uzņēmuma pozicionēšana tirgū    16
1.3.  SVID analīze    18
1.4.  Mārketinga stratēģijas izstrādes process    18
1.5.  Mārketinga plāna izstrādes principi    22
2.  AVIĀCIJAS NOZARES RAKSTUROJUMS    25
2.1.  Aviācijas nozare Latvijā    25
2.2.  Nozares valsts regulēšana    26
2.3.  Covid-19 pandēmijas ietekme uz aviācijas nozari    28
2.4.  Nozares attīstības plāns Latvijā    30
3.  MĀRKETINGA ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDOŠANA AVIOTRANSPORTĀ    34
3.1.  Latvijā strādājošo aviokompāniju analīze    34
3.2.  Aviotransporta pasažieru viedokļu analīze    39
3.3.  Aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšana    47
  SECINĀJUMI    59
  PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    61
  PIELIKUMI    63
Фрагмент работы

Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst mūsdienu tirgus tendencēm. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt aviotransporta kā mārketinga kanāla pilnveidošanas iniciatīvas, kas nodrošinās aviosabiedrībai stabilu ienākumu plūsmu. Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1. Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētisko aspektus;
2. Izpētīt aviācijas nozari Latvijā un tās attīstības prioritātes;
3. Veikt aviotransporta pasažieru aptauju, noskaidrojot viņu attieksmi pret mārketinga aktivitātēm uz lidmašīnas klāja;
4. Veikt aviosabiedrības pasažieru lidmašīnas vides analīzi un vides reklāmas lietošanu lidmašīnā;
5. Izstrādāt iniciatīvu piedāvājumu aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanai un pilnveidei.
Darbs strukturēts trijās nodaļās. Pirmā nodaļā sniegts mārketinga stratēģijas un tās izstrādes teorētiskais pamatojums. Darba otrajā nodaļā tiek dots aviācijas nozares raksturojums, kā arī nozares attīstības prioritātes Latvijā. Darba trešajā nodaļā tiek atspoguļoti, interpretēti un analizēti pasažieru aptaujas rezultāti, kā arī tiek dots autora redzējums par aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanu un tiek aprakstītas piedāvātas iniciatīvas šī kanāla pilnveidei.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация