Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:356197
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.07.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vide    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.2.  Uzņēmuma produkcija    10
1.1.3.  Produkta apraksts    11
1.1.4.  Produkta līmeņi    12
1.2.  Ārējā vide    13
1.2.1.  Makrovides faktori    13
1.2.2.  Pieprasījums    16
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  SVID analīze    24
2.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģija    28
2.2.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    28
2.2.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    28
2.2.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa grupa    29
2.3.2.  Produkta diferencēšana un pozicionēšana    30
2.3.3.  Mārketinga kompleksa stratēģija    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģija    33
3.  Mārketinga komunikāciju programma biezpiena sieriņiem „Kārums”    35
3.1.  Korporatīva identitāte    35
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    37
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    39
3.4.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    40
3.5.  Piedalīšanās izstādē    41
3.6.  Sponsorēšana    42
3.7.  Reklāmas plāns    43
3.7.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    43
3.7.2.  Mēdiju stratēģija un taktika    46
3.7.3.  Mēdiju plāns    48
3.8.  Mārketinga komunikāciju budžets    51
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Фрагмент работы

Šajā kvalifikācijas darbā tiks veikta SIA „Rīgas Piensaimnieks” mārketinga vides analīze un tiks izstrādāta mārketinga komunikācijas programma, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas. Darba autore izvēlējās rakstīt kvalifikācijas darbu par SIA „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”, tāpēc ka šis uzņēmums ir viens no nozīmīgākajiem ražošanas uzņēmumiem Latvijā ar lielu strādājošo skaitu un apgrozījumu, līdz ar to arī sarežģītu darbības struktūru, un „Kārums” sieriņi ir populārākais ša uzņēmuma produkts, kas tiešām ir garšīgs un to pazīst ne tikai pie mums Latvijā, bet arī ārzemes. Jāpiebilst, ka „Rīgas Piensaimnieks” ir viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem, kas ražo tiešām garšīgus sieriņus un ir pazīstams netikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Kā jau tika minēts, SIA „Rīgas Piensaimnieks” ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības valstīs konkurence piena pārstrādes nozarē ir ļoti liela, un „Rīgas Piensaimnieks” cenšas nostiprināties arī ārvalstu tirgū. Tā kā nekas nestāv vietā, bet visu laiku mainās, arī patērētāju gaume un vēlmes, uzņēmumam vajag pastāvīgi censties noturēties jau aizņemtajā vietā.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu biezpiena sieriņiem „Kārums”, lai noturētos esošajā līdera pozīcijā piena pārstrādes tirgū.
Lai sekmīgi uzrakstītu šo kvalifikācijas darbu, darba autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
1)Izanalizēt uzņēmuma „Rīgas Piensaimnieks” iekšējo un ārējo vidi, lai noteiktu stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus;
2)Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai virzītu biezpiena sieriņus „Kārums” tirgū;…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1141032
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация