Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:514714
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ABSTRACT    4
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS    8
1.1.  Mārketinga jēdziens, pasākumu komplekss un nozīme uzņēmuma darbībā    10
1.2.  Mārketinga komunikāciju process    14
2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE    18
2.1.  Uzņēmuma īss raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma produkts    21
2.3.  Uzņēmuma cenu veidošanas pamatprincipi    26
2.4.  Konkurentu analīze    28
3.  MĒRĶAUDITORIJAS NOTEIKŠANA UN ANALĪZE    33
4.  PRODUKTA VIRZĪŠANAS METODES    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    39
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    40
5.  DIPLOMDARBA GRAFISKĀ DAĻA    45
Фрагмент работы

IEVADS
Esošajā situācijā, kad Latvijas tirgū ir pieejams ārkārtīgi plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic brīvas konkurences apstākļos, lai nodrošinātu veiksmīgai saimnieciskajai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos un valsts iedzīvotāju gaumes audzināšana, kas panākama ar mārketinga komunikāciju plānošanu un mērķtiecīgu to realizēšanu.
Arvien lielāka daļa Latvijas uzņēmēju pievēršas mārketinga instrumentu izmantošanai, lai uzlabotu savas darbības rādītājus, piesaistītu jaunus klientus, tādējādi veicinot uzņēmuma uzplaukumu. Tomēr Latvijas uzņēmēji joprojām nepietiekoši pārzina mārketinga instrumentu funkcionālās iespējas, kas noved pie tā, ka ikdienā mēs saskaramies ar viena otru dublējošām reklāmām, reklāmas kampaņu radošā risinājuma izsīkumu un savu klientu vēlmju minēšanu, nevis pamatotu un argumentētu noskaidrošanu. Galvenā problēma, kas negatīvi ietekmē Latvijas uzņēmumu konkurētspēju pasaules tirgū, ir šo uzņēmumu sliktais mārketings. Šo faktu uzsver Zviedrijas tirdzniecības padome, kas uzskata, ka kopumā Latvijas uzņēmumi pasaules tirgū varētu labi konkurēt, tomēr to mārketinga aktivitātes nav pienācīgi pārdomātas un kvalitatīvas. Šobrīd tieši mārketinga aktivitātes lielā mērā ir noteicošās veiksmīgas konkurences nodrošināšanai un, piemēram, Zviedrijas autobūvētāja "Volvo" struktūrā uz katru ražošanā iesaistīto darbinieku ir četri mārketinga speciālisti [11].
Latvijas uzņēmēji patlaban pārāk maz iegulda mārketinga attīstībā: aptuveni 5% no kopējā budžeta. Pasaules prakse liecina, ka reklāmai, no kuras var gaidīt arī attiecīgu atdevi, nepieciešami vismaz 10 procenti no gada budžeta. Iemesls, kāpēc pieklibo uzņēmumu mārketinga politika, meklējams faktā, ka mārketinga nodaļās vairumā Latvijas uzņēmumu ir pabērnu lomā - netiek piešķirts pietiekami daudz līdzekļu, un arī lēmumu pieņemšanā mārketinga speciālisti ir pēdējie, kam tiek prasīts padoms.
Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa – jebkurā ikdienišķā situācijā, piemēram, izvēloties to vai citu preci vai pakalpojumu, mēs izvēlamies sev vēlamo modeli un tīkamāko krāsu, interesējamies par ražojuma kvalitāti, preču zīmi (trade mark), sezonas preču atlaidēm, konsultējamies ar paziņām, kolēģiem vai kaimiņiem. Tātad mēs no savas puses veicam mārketinga izpētes un analīzes procesu. Mārketinga procesi notiek mums visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas saistīti ar apmaiņas procesu.
Diplomdarba mērķis ir atklāt reklāmas uzņēmuma problēmas, iespējas un noteikt ietekmējošos faktorus darbības pilnveidošanas virzieniem Lavijas tirgū, kā arī, balstoties uz uzņēmuma līdz šim realizētās mārketinga pasākumu analīzes rezultātā gūtajiem secinājumiem, sniegt priekšlikumus tā uzlabošanai un attīstībai.
Lai sasniegtu mērķi ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Analizēt Latvijas transportlīdzekļu tirgu, mērķauditoriju, konkurenci un veikt SVID analīzi;
2. Veikt produkta virzīšanas metožu analīzi un novērtēt to ietekmi uz reklāmas uzņēmuma, noteikt nepieciešamās izmaiņas virzienus;
3. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Darba gaitā izmantotas monogrāfiskā un mārketinga pētīšanas metodes. Diplomdarbā teorētiskajā daļā ir izmantota speciālā zinātniskā literatūra, t.sk., “Mārketings” (Beļčikovs J., Praude V.), „Lietišķais mārketings” (Briģe A.).
Diplomdarba praktiskās daļas uzrakstīšanai tiek izmantoti uzņēmuma SIA „Motors24.lv” nepublicētie materiāli, kā arī preses publikācijas par šo uzņēmumu un nozari kopumā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация