Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:502815
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas būtība un loma tirgus ekonomikā    8
2.  a/s “Laima” raksturojums    17
2.1.  a/s “LAIMAS” vēsturiskā attīstība    17
2.2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
3.  Reklāmas veidošana uzņēmumā “Laima”    30
3.1.  Reklāmas loma uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanā    31
3.2.  Reklāmas veidošanas process    38
3.2.1.  Reklāmas plānošana, to ietekmējošie faktori    43
3.2.2.  Reklāmas realizācija    53
4.  Reklāmas kampaņas “Ekstra” analīze    57
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotā literatūra    73
  Pielikumi    75
Фрагмент работы

Mūsdienu ekonomiski aktīvajā vidē, jebkura uzņēmuma izdzīvošanas kapacitāti un pastāvēšanas ilgumu nosaka attiecīgā uzņēmuma spēja veiksmīgi un atbilstoši laikam izmantot mārketingu veidojošos līdzekļus. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot tos ar īsto informāciju un īsto produktu par īsto cenu, un darot to labāk par konkurentiem.
Galvenie mārketinga uzdevumi un mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt patērētājiem, kādas noteiktas preces vai pakalpojumi viņam ir derīgi un nepieciešami. Mārketinga stimulēšanas kompleksā ir trīs galvenie iedarbības līdzekļi: reklāma, noieta stimulēšana un propaganda.
Reklāmu lieto, lai pievērstu pircēja uzmanību un ieinteresētu nopirkt kādu konkrētu preci vai pakalpojumu. Tirgus ekonomikas sistēmā tirdzniecība ir orientēta uz patērētāju, kas iegādājas preci, līdz ar to norādot uz ko vairāk jāorientējas. Sekmīgas reklāmas būtība : akcentēta uzmanība uz patērētāju un pieprasījumu. Jāpēta patērētāja vajadzības, gaume un psiholoģija.

Pirmā atkāpe arī ir pamatojums autora temata aktualitātei, jo Latvijā vēl pagaidām ir ļoti daudz pēc finansu kapitāla un pēc darbinieku skaita lieli uzņēmumi, kuri samērā neveiksmīgi izmanto mārketinga piedāvātos līdzekļus, par vienu no tādiem var uzskatīt arī a/s Laima. Tieši tāpēc arī šis uzņēmumus tika izvēlēts par izpētes objektu, kā arī vēl papildus pieejamā nepublicētā informācija par a/s Laima.
Uzņēmuma mārketinga kampaņas tiek veidotas jau daudzus gadus, bet diemžēl daudzas no tām nav sasniegušās vēlamos rezultātus, līdz ar to autors vēlas izpētīt, kādi ir galvenie faktori neveiksmīgas kampaņas izveidei. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация