Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:523867
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rezumējums    3
  Tēmas izvēles pamatojums    4
  Reklāmas pirmsākums    4
  Reklāmas efektivitāte    5
  Ekonomiskās efektivitātes noteikšanas metodes    5
  Emocijas    6
  Pozitīvas emocijas    6
  Metodes apraksts    8
  Rezultāti    9
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    13
Фрагмент работы

Secinājumi
Pēc gūtajiem rezultātiem var secināt, ka tik tiešām pozitīvi tendēta reklāma ir efektīvāka par parastu, neitrālu reklāmu. Šādi rezultāti, iespējams, ir tādi, jo pozitīvi veidotajā reklāmā, skatītājos izraisa pozitīvas emocijas, kas cilvēkus padara priecīgākus un atvērtākus preces iegādei. Cilvēki ir atvērtāki uz lietām un darbībām, kas liek viņiem pasmaidīt vai vienkārši izraisa patīkamas izjūtas.
Vēl var secināt to, ja reklāma ir neitrāla, parasta, kas bez emocijām un pelēki pastāsta informāciju par produktu, tad reklāma nebūs tik veiksmīga par to pašu reklāmu, ja tajā kaut nedaudz būs ielikts kāds joks vai vienkārši tiks pasniegta pozitīvi.
Šis pētījums palīdzēs topošajiem reklāmistiem veidot reklāmas, ar šo var secināt, lai kādu reklāmu veidotu, ja, protams, nav antisociāla reklāma, kas reklamē pretsmēķēšanas vai pret vardarbības kampaņu, tad var ievietot kādu pozitīvu akcentu, piemēram, kādu joku vai arī vienkārši radīt pozitīvas izjūtas skatītājos, kas liek pasmaidīt vai pasmieties. Un nav nekas veselīgāks dzīvē kā smiekli un prieks. Tas mūsos visos rada jaukas emocijas, kā arī piepilda ar enerģiju, un, cilvēkiem to izjūtot, pazūd rūpju sajūta, un tāpēc viņi ir gatavi amizantiem pirkumiem, kuru dēļ, iespējams, viņi neskaita naudu.
Kā arī vēl var secināt, uzņēmumi, kuri veido savu preču reklāmas, vajadzētu izmantot, pozitīvi tendētas reklāmas, tā kā eksperimentā piedalījās jaunieši no 19-25 gadiem, tad tieši lielāku iespaidu atstās jauniešiem. Protams, lai visu precīzāk noskaidrotu un izpētītu, ir jāveic liels, nopietns pētījums, kurā iekļautu dažāda vecuma cilvēkus, lai varētu novērtēt pozitīvi tendētas reklāmas efektivitāti. Kā arī nepieciešams būtu uzzināt, vai šīs reklāmas atstāj ilgu vai īslaicīgu efektivitāti, cik ātri vai lēni pazūd no atmiņas, un tad tikai noskaidrot, cik cilvēki būtu gatavi patērēt priekš reklamētajiem produktiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация