Реферат
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Pārtikas ražošanas uzņēmuma klientu attiecību vadības str...-
Pārtikas ražošanas uzņēmuma klientu attiecību vadības stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Esošās situācijas analīze | 3 |
1.1. | Uzņēmuma darbības sfēra un specifika | 3 |
1.2. | Konkurenti un tirgus struktūra | 3 |
1.3. | Sadales kanālu struktūra | 5 |
1.4. | Portera piecu spēku modelis | 6 |
2. | Klientu vadības pašreizējā stāvokļa sistēmisks novērtējums | 6 |
2.1. | Biznesa definēšana | 6 |
2.2. | Klientu pārvaldības stratēģija | 8 |
2.3. | Klienti: zināšanas, vērtības un uztvere | 10 |
2.4. | Kanāli un starpnieki | 12 |
2.6. | Tehnoloģiju pārvaldība | 15 |
2.7. | Klientu reakcijas vadīšana | 16 |
2.8. | Salīdzinošais vērtējums | 16 |
3. | CRM iestrādnes uzņēmumā | 17 |
4. | Nākotnes misija un vīzija | 17 |
5. | Stratēģiskās CRM grupas | 18 |
6. | Vispārējais un konkrētie mērķi | 19 |
7. | Stratēģiskās iniciatīvas | 19 |
8. | Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā | 19 |
9. | Uzdevumu izpildes secība un sākotnējās rīcības plāns | 22 |
10. | Sākotnējās plānotās izmaksas | 23 |
8. Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā
8.2. Personificētas pieejas nodrošināšana:
8.2.1. Eksperta piesaistīšana, efektīvai CRM izstrādei un ieviešanai uzņēmumā;
8.2.2. Klienta kā vērtības un CRM stratēģisko nostādņu un vērtību integrēšana visos uzņēmuma līmeņos;
8.2.3. Papildus motivācijas programmu izstrāde uzņēmuma darbiniekiem;
8.2.3.1. “Klients iet pirms peļņas” pamatprincipa piemērošana;
8.2.3.2. Tirdzniecības personāla atlase un apmācības:
8.2.3.2.1. „Key account” nolīgšana darbā un apmācības, kas strādās ar lielveikalu tīkliem;
8.2.3.2.2. Tirdzniecības pārstāvju – vīriešu nolīgšana darbā (jo veikalu vadītājas ir sievietes);
8.2.4. Katra stratēģiskā segmenta rūpīga izpēte, sadalīšana A;B un C līmeņos, vai arī tikai A un B, atšķirībā no segmenta un būtiskāko sadarbības elementu identificēšana;
8.2.5. Atsevišķas CRM pieejas un rīcības modeļu definēšana katram uzņēmuma mērķa segmentam;
8.2.5.1. Rokas grāmatu izstrādāšana (iekļaujot informācija arī par veikalu līmeņiem A;B un C un to noteikšanas kritērijiem);
8.2.6. CRM datorizētās sistēmas pilnveidošana;
8.2.6.1. Ievadāmās informācijas apjoma palielināšana pie konkrēta klienta (personas dati, sūdzības, ieteikumi utt.) 1. Pielikums.
8.2.6.2. Automātisko algoritmu izveidošana
8.2.6.2.1. automātiskie brīdinājumi, piemēram, ja iepriekšējā reizē ir ņemts kāds produkts, bet šoreiz nepasūta, tad sistēma to uzrāda un citi;
8.2.6.2.2. katram klientam savs profils, kurš atveras ievadot klienta kodu, parādās klienta informācija un akcijas, kas pieejamas, kā arī pasūtījumu un sūdzību vēsture. Izmanto „Call center” un tirdzniecības personāls;
8.2.6.3. Katram korporatīvajam klientam sava profila izveidošana, kuru var apskatīt internetā. Profila lietošanai un apskatei jābūt vizuāli pievilcīgai un ērti lietojamai. Iespēja pasūtījumu nodot uzņēmumam caur internetu;
8.2.6.4. Datubāzes un sistēmas pielāgojumi atbilstoši mārketingā izvirzītajiem mērķiem;
8.2.6.5. Klientu un vadības iesaistīšana izveidoto IT interfeisu darbības testēšanā;
8.2.6.6. Tirdzniecības aģentiem plaukst datoru iegāde un pielāgošana, kuros var ērti ievadīt un apskatīt informāciju;
8.2.6.7. Iekšējā intraneta izveidošana.
8.3. Produktu pielāgošana klientu vēlmēm;
8.3.1. „Zināšanas par klientiem” iegūšana veicot izpēti;
8.3.2. Elastīgas uzņēmuma darba vides radīšana (cilvēki, ražošanas procesi utt.);
8.3.2.1. Videi draudzīgu materiālu izmantošana;
8.3.2.2. „Call center” funkciju paplašināšana:
8.3.2.2.1. Sūdzību un ieteikumu saņemšana un atgriezeniskās saites nodrošināšana klientam.
8.3.2.2.2. Visa veida informācijas nodošana, lai klients ir informēts.
…
Šajā darbā apvenojot pieredzi un teoriju ir veikta apjomīga, praktiski pielietojama CRM analīze un izstrādāta stratēģija vienam no nozīmīgākajiem Latvijas gaļas pārstrādes uzņēmumiem.
- Darbinieku motivācija un motivējošie faktori uzņēmumā
- Pārtikas ražošanas uzņēmuma klientu attiecību vadības stratēģija
- Uzņēmuma stratēģiskais plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Darbinieku motivācija un motivējošie faktori uzņēmumā
Реферат для университета34
-
Uzņēmuma stratēģiskais plāns
Реферат для университета10
-
Ražošana kā uzņēmējdarbības veids un ražošanas uzņēmuma struktūra
Реферат для университета11
Оцененный! -
Darba spēks un tā loma ražošanas uzņēmumā
Реферат для университета22
-
Ražošanas uzņēmuma izmaksu struktūra
Реферат для университета22