Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:524391
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Esošās situācijas analīze    3
1.1.  Uzņēmuma darbības sfēra un specifika    3
1.2.  Konkurenti un tirgus struktūra    3
1.3.  Sadales kanālu struktūra    5
1.4.  Portera piecu spēku modelis    6
2.  Klientu vadības pašreizējā stāvokļa sistēmisks novērtējums    6
2.1.  Biznesa definēšana    6
2.2.  Klientu pārvaldības stratēģija    8
2.3.  Klienti: zināšanas, vērtības un uztvere    10
2.4.  Kanāli un starpnieki    12
2.6.  Tehnoloģiju pārvaldība    15
2.7.  Klientu reakcijas vadīšana    16
2.8.  Salīdzinošais vērtējums    16
3.  CRM iestrādnes uzņēmumā    17
4.  Nākotnes misija un vīzija    17
5.  Stratēģiskās CRM grupas    18
6.  Vispārējais un konkrētie mērķi    19
7.  Stratēģiskās iniciatīvas    19
8.  Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā    19
9.  Uzdevumu izpildes secība un sākotnējās rīcības plāns    22
10.  Sākotnējās plānotās izmaksas    23
Фрагмент работы

8. Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā
8.2. Personificētas pieejas nodrošināšana:
8.2.1. Eksperta piesaistīšana, efektīvai CRM izstrādei un ieviešanai uzņēmumā;
8.2.2. Klienta kā vērtības un CRM stratēģisko nostādņu un vērtību integrēšana visos uzņēmuma līmeņos;
8.2.3. Papildus motivācijas programmu izstrāde uzņēmuma darbiniekiem;
8.2.3.1. “Klients iet pirms peļņas” pamatprincipa piemērošana;
8.2.3.2. Tirdzniecības personāla atlase un apmācības:
8.2.3.2.1. „Key account” nolīgšana darbā un apmācības, kas strādās ar lielveikalu tīkliem;
8.2.3.2.2. Tirdzniecības pārstāvju – vīriešu nolīgšana darbā (jo veikalu vadītājas ir sievietes);
8.2.4. Katra stratēģiskā segmenta rūpīga izpēte, sadalīšana A;B un C līmeņos, vai arī tikai A un B, atšķirībā no segmenta un būtiskāko sadarbības elementu identificēšana;
8.2.5. Atsevišķas CRM pieejas un rīcības modeļu definēšana katram uzņēmuma mērķa segmentam;
8.2.5.1. Rokas grāmatu izstrādāšana (iekļaujot informācija arī par veikalu līmeņiem A;B un C un to noteikšanas kritērijiem);
8.2.6. CRM datorizētās sistēmas pilnveidošana;
8.2.6.1. Ievadāmās informācijas apjoma palielināšana pie konkrēta klienta (personas dati, sūdzības, ieteikumi utt.) 1. Pielikums.
8.2.6.2. Automātisko algoritmu izveidošana
8.2.6.2.1. automātiskie brīdinājumi, piemēram, ja iepriekšējā reizē ir ņemts kāds produkts, bet šoreiz nepasūta, tad sistēma to uzrāda un citi;
8.2.6.2.2. katram klientam savs profils, kurš atveras ievadot klienta kodu, parādās klienta informācija un akcijas, kas pieejamas, kā arī pasūtījumu un sūdzību vēsture. Izmanto „Call center” un tirdzniecības personāls;
8.2.6.3. Katram korporatīvajam klientam sava profila izveidošana, kuru var apskatīt internetā. Profila lietošanai un apskatei jābūt vizuāli pievilcīgai un ērti lietojamai. Iespēja pasūtījumu nodot uzņēmumam caur internetu;
8.2.6.4. Datubāzes un sistēmas pielāgojumi atbilstoši mārketingā izvirzītajiem mērķiem;
8.2.6.5. Klientu un vadības iesaistīšana izveidoto IT interfeisu darbības testēšanā;
8.2.6.6. Tirdzniecības aģentiem plaukst datoru iegāde un pielāgošana, kuros var ērti ievadīt un apskatīt informāciju;
8.2.6.7. Iekšējā intraneta izveidošana.
8.3. Produktu pielāgošana klientu vēlmēm;
8.3.1. „Zināšanas par klientiem” iegūšana veicot izpēti;
8.3.2. Elastīgas uzņēmuma darba vides radīšana (cilvēki, ražošanas procesi utt.);
8.3.2.1. Videi draudzīgu materiālu izmantošana;
8.3.2.2. „Call center” funkciju paplašināšana:
8.3.2.2.1. Sūdzību un ieteikumu saņemšana un atgriezeniskās saites nodrošināšana klientam.
8.3.2.2.2. Visa veida informācijas nodošana, lai klients ir informēts.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация