Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:769948
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.08.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Mārketinga vides analīze    3
1.1.1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.1.2.  Akcionāri    6
1.1.3.  Partneri    6
1.1.4.  Starpnieki    7
1.1.5.  Konkurenti    8
  Bostontas konsultanu grupas matrica    9
  General Electric modelis    10
1.1.6.  Pircēji    12
1.2.  Marketinga makrovides analīze    12
1.2.1.  Ekonomiskā situācija    12
1.2.3.  Politiski tiesiskā situācija    15
1.2.4.  Portera 5 spēku modelis    16
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.4.  SVID analīze    19
2.  Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana    21
2.1.  Tirgus segmentēšana    21
2.2.  Mērķa tirgus noteikšana un pozicionēšana    22
2.3.  Uzņēmuma veiksmes atslēga    23
2.4.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai vienam gadam    24
  Secinājumi    26
  Literatūras saraksts    27
Фрагмент работы

Lai uzņēmumi varētu veiksmīgi darboties un attīstīties liela nozīme ir mārketingam. Dažādās mārketinga stratēģijas palīdz piesaistīt jaunus pircējus un noturēt esošos, kas nebūt nav viegls uzdevums mūsdienu situācijā, kad konkurentu ir daudz un katrs piedāvā kaut ko īpašu, cenšoties noturēt savus pircējus- nezaudēt konkurentiem. Latvijā mārketings ir kļuvis par nozīmīgu biznesa ieroci, kas sevi veiksmīgi pierāda arī praksē ne tikai teorijā. Bet vēl joprojām ir tādi uzņēmumi, kas mārketingam nepiešķir nepieciešamos līdzekļus un uzmanību. Mārketinga galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties – mārketinga speciālistiem ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls un nepieciešams.
Lai varētu veikt objektīvu SIA „Bite Latvija” analīzi, nepieciešams atlasīt un apkopot daudzpusīgu informāciju par uzņēmuma darbību raksturojošiem rādītājiem. Kursa darbā izmantotā informācija ir oficiālie SIA „Bite Latvija” publicētie dati, statistiskie pārskati, periodiskie izdevumi, internetā pieejamā informācija.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt Bite darbības pamatprincipus, izskaidrot esošo pozīciju mobilo sakaru tirgū un prognozēt turpmāko attīstību.
Kursa darba uzdevumi:
veikt Bite mikro un makro vides analīzi;
veikt nozares analīzi, kurā darbojas Bite;
veikt konkurences analīzi;
novērtēt tirgus ietilpību;
veikt SVID analīzi;
veikt segmentēšanu;
veikt mērķtirgus noteikšanu un pozicionēšanu;
analizēt Bite „Veiksmēs atslēgu”
sastādīt Bite rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация