Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:785859
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tiešās pārdošanas mērķi un principi    4
2.  Tirdzniecības personāla darbības organizēšana    11
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase un apmācības    15
2.2.  Tirdzniecības personāla motivēšana un kontrole    18
3.  Sabiedrisko attiecību būtība un mērķi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Фрагмент работы

Uzņēmuma tirgvedības komplekts produkta virzīšanai tirgū sastāv no vairākiem komponentiem – reklāmas, pārdošanas veicināšanas, tiešā pārdošanas un sabiedriskajām attiecībām. Šis komplekts nodrošina uzņēmuma un tā preces vai pakalpojuma vietu tirgū. Ir uzņēmēji, kuri sava uzņēmuma tirgvedības stratēģijā iekļauj tikai reklāmu un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, aizmirstot par tirdzniecības darbinieku un sabiedrisko attiecību nozīmi veiksmīgā produkta pārdošanā. Reklāma un pārdošanas veicināšana spēj nodrošināt uzņēmuma peļņas pieaugumu kādā noteiktā laika periodā, bet ne ilgstoši. Lai patērētājs izmantotu uzņēmuma pakalpojumus vai pirktu tā preci ne vienu reizi vien, nepieciešams plānot un organizēt tirdzniecības personāla darbu un veidot attiecības ar presi un sabiedrību kopumā.
Komunikācija ar patērētāju veidosies labāk, ja būs izglītots un prasmīgs pārdevējs, kurš spēs kvalitatīvi pasniegt uzņēmuma produktu vai pakalpojumu. Sabiedrībā veidosies pozitīvs uzņēmuma tēls, ja būs kāds, kurš pie tā strādās un veidos attiecības ar katru kontaktauditoriju, ar ko uzņēmumam nākas saskarties.
Referāta mērķis ir izpētīt tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību būtību un mērķus.
Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais tirgvedības līdzeklis. Tirdzniecības darbiniekam, kurš atrodas aci pret aci ar pircēju, personīgi uzklausot viņa vajadzības un izskaidrojot, kāpēc produkts viņam ir piemērots, ir daudz lielākas iespējas piesaistīt šo klientu nekā jebkurai reklāmas, sabiedrisko attiecību vai pārdošanas veicināšanas metodei. Diemžēl tiešā pārdošana uzņēmumam ir visdārgākais līdzeklis produkta virzīšanai tirgū. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация