Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:836150
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzņēmuma saimnieciskā darbība kopumā un izstrādātie priekšlikumi tās uzlabošanā   
  Organizatoriskā struktūra   
  Pakalpojuma apraksts   
  Transports   
  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti   
  Grafiks Nr.3 Peļņa   
  Attīstības gaita un tendence   
  Priekšlikumi   
  Uzņēmuma mārketinga darbība un izstrādātie priekšlikumi tās pilnveidošanai   
  Mārketinga funkcijas   
  Tirgus pētījumi un klientūra   
  Konkurenti un konkurētspēja   
  Pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums   
  Pakalpojuma cena, to veidošana   
  Reklāma   
  Reklāmas plāns   
  Reklāmas mērķi   
  Reklāmas radošā stratēģija   
  Reklāmas ziņojumu ideju veidošana   
  Reklāmas budžets   
Фрагмент работы

Mārketinga funkcijas.

Mārketings, pirmkārt, ir rūpīga un vispusīga tirgus izpēte un, otrkārt, aktīva iedarbošanās uz pircēju un viņa vajadzību veidošana.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā ir ļoti dažādas un ir atkarīgas gan no uzņēmuma veida, gan resursiem, gan pieredzes. Galvenās mārketinga funkcijas ir šādas :
cilvēku vajadzību un pieprasījuma izpēte;
jauno produktu projektu izstrāde;
produktu pārdošanas organizēšana atbilstoši pieprasījumam;
cenas noteikšana;
optimāla sadales kanāla un pārdošanas izvietojuma izvēle;
preces virzība uz konkrētu mērķauditoriju.
Mārketinga funkcijas uzņēmumā pilda firmas vadība, jo atsevišķa speciālista šajā jomā uzņēmumā nav.

Tā kā firmas pakalpojums ir pasažieru komercpārvadājumi ar maršruta taksometriem, tad iedzīvotāju skaits būtiski ietekmē šo pakalpojumu veidu. Pēc CSP datiem pašlaik Rīgā dzīvo aptuveni 759 186 cilvēki tā kā firma savu pakalpojumu piedāvā konkrētos piecos maršrutos, tad tieši šo rajonu iedzīvotāju skaits ir ļoti svarīgs. Kopējais privāto kompāniju pārvadātais pasažieru skaits 2002.gadā ar maršruta taksometriem bija 19,4 milj. Pasažieru. Pakalpojumu sniedzēju skaits nemainās, sakarā ar Rīgas Domes stratēģiju attiecībā uz transporta pakalpojumu nodrošināšanu Rīgas pilsētā, ko nosaka iedzīvotāju pieprasījums pēc maršruta taksometru pakalpojumiem.
Maršruta taksometru maršruti Rīgas pilsētā ir sadalīti pa astoņiem reģioniem. Uzņēmuma tirgus daļa attiecībā pret tuvākiem konkurentiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация