Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:837435
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Mārketinga kompleksa elementu teorētisks raksturojums    7
2.  SIA “Ludzas Lauku konsultāciju birojs” vispārējais raksturojums    26
3.  SIA “Ludzas Lauku konsultāciju birojs” mārketinga vide    30
3.1.  Iekšējā vide    30
3.2.  Tieši ietekmējošā mārketinga vide    33
3.3.  Netiešās iedarbības ārējā vide    41
4.  SIA ‘’Ludzas Lauku konsultāciju birojs’’ mārketinga kompleksa elementu raksturojums    47
4.1.  Pakalpojumu sortimenta politika    47
4.2.  Cenu politika    55
4.3.  Vieta tirgū    61
4.4.  Virzīšana tirgū    67
  Secinājumi un priekšlikumi    71
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
  Saīsinājumu un simbolu skaidrojums    76
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1.Mārketinga nozīme cilvēku dzīvē pieaug laika gaitā. Dažreiz paši preču patērētāji neapzinās cik dziļi ir tirgus procesos. Tādēļ ir nepieciešams iepazīties ar tirgus vidi un izprast tajā pastāvošos likumus un likumsakarības. Rūpīgi izpētīt mārketinga kompleksa elementus.
2. Mārketinga komplekss ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātajiem produktiem, un ir viens no svarīgākajiem mārketingā aplūkojamiem jautājumiem, kas sastāv no četrām daļām: produkta, cenas, vietas un produkta virzīšanas tirgū.
3.Produkts ir taustāms priekšmets, pakalpojums, ideja, persona vai vieta, kas ir spējīga piedāvāt fiziskām vai juridiskām personām taustāmas vai netaustāmas īpašības, par kurām tie ir gatavi mainīt naudu, vai kādu citu vērtības vienību, lai to iegūtu.
4.Produktus iedala patēriņa precēs, ražošanas līdzekļos un pakalpojumos. Galvenie produkta raksturlielumi ir pārbaudāmība, novērojamība, efekta ātrums, vienkāršība, salīdzinošās priekšrocības un simboliskums.
5.SIA”Ludzas lauku konsultāciju birojs” ir SIA ”Latvijas lauku konsultāciju un izglītības centrs” filiāle Ludzas rajonā. SIA “LLKB” sniedz konsultatīvos pakalpojumus augkopībā, lopkopībā, grāmatvedībā, ekonomikā. Birojā strādā 5 speciālisti.
6.Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, jeb patērētāja maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu. Cenu veidojot jāņem vērā tādi faktori, kā uzņēmuma mērķi, izmaksas, pieprasījums, konkurence un valdības politika.
7.Cenas var veidot pēc sešām dažādām metodēm: vidējās izmaksas plus uzcenojums, vidējās izmaksas plus mērķpeļņa, preces cenas diferencēšana, preces patēriņvērtības noteikšana, proporcionālās cenas un gaidāmās peļņas aprēķins.
8.Vieta, jeb sadales kanāls ir uzņēmums vai arī atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Sadales kanāli atšķirās patērētāju un ražošanas materiālu tirgū. Sadales kanālus var organizēt vertikālajās, horizontālajās un daudzkanālu mārketinga sistēmās.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация