Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:232091
 
Оценка:
Опубликованно: 18.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Marketinga vides raksturojums bankas produktiem Rumānijas tirgū    4
2.  Iemesli, kāpēc nepieciešams ieviest kredītkarti Rumānijas tirgū, un iespējamie draudi    5
3.  Kredītkarte ietekme uz pārējiem bankas pakalpojumiem    7
4.  Mērķa tirgus raksturojums    7
5.  Alpen Bankas jauna produkta pozīcija izvēlētajam tirgus segmentam    8
Фрагмент работы

5. Alpen Bankas jauna produkta pozīcija izvēlētajam tirgus segmentam
Lai veiksmīgi ieviest jaunu produktu bankas vispirms izpēta izvēlēto tirgus segmentu un izdomā vairākās iespējas un veidus, kā piedāvāt klientiem to. Lai jauns piedāvājums būtu konkurentspējīgs tirgū, tiek izmantots mārketinga MIX, kas raksturo produktu, to cenu, vietu un virzīšanu tirgū. Tā kā tiek izvēlēts bagāto cilvēku segments, banka liek uzsvaru uz produktu, to īpašībām, papildus pakalpojumiem un priekšrocībām, ko klients saņem kopā ar to kredītkarti.
Parasti bankas piedāvā kredītkartes divos veidos – MasterCard un Visa. Kartes derīguma termiņš ir no 1 līdz 3 gadiem. Karte ir izgatavota no kvalitatīva materiāla, kas nodrošinās ikdienišķu kartes lietošanu. Kartes dizains vai ir jau izstrādāts, un klientiem tiek piedāvāti vairāki varianti, vai tiek piedāvāts izstrādāt savu kartes dizainu, piemēram, izmantojot savu fotogrāfiju un attēlu, mīļākas krāsas un citas iespējas padarīt karti īpašu. Savu kredītkarti var saņemt bankas filiālē, pārrakstot līgumu un saņemot konsultāciju pie bankas darbinieka par visiem saistītiem pakalpojumiem. Karte ir aktīva uzreiz, un klients var uzreiz izmantot to savos nolūkos.
Kopā ar kredītkarti klients iegūst ekskluzīvu dizainu, kvalitatīvu apkalpošanu, ātru operāciju izpildi, tajā skaitā pārskaitījumu veikšanu, un drošības sajūtu par saviem līdzekļiem.
Lai paziņotu klientiem par jauna produktu ieviešanu, banka var izmantot mārketinga starpnieku pakalpojumus, publicēt reklāmu sava mājaslapā, kā arī sazināties ar klientiem pa telefonu vai e-pastu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация