Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:204182
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  BIZNESA IESPĒJU ANALĪZE    2
1.1.  Patērētāju grupas un to vajadzību noskaidrošana   
1.2.  Pieprasījuma prognozēšana   
1.3.  Tirgus pievilcīgums   
1.4.  Tiesiskā vide   
2.  DARBĪBAS PROGRAMMA   
2.1.  Darbības uzsākšanas vieta un laiks   
2.2.  Reklāma   
2.3.  Organizatoriskā struktūra   
3.  FINANŠU PROGNOZES   
3.1.  Pārdošanas apjoms   
3.2.  Izmaksas   
3.3.  Peļņa   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

Saistībā ar ekonomisko situāciju valstī un ņemot vērā inflācijas pieaugumu, vērojams nozīmīgs pārtikas preču cenu pieaugums, kas lielai iedzīvotāju daļai sagādā grūtības tos iegādāties tāpat kā ierasts, jo ienākumu līmenis nav palielinājies, un ir pat samazinājies, kā arī turpinās bezdarba pieaugums. Rezultātā, salīdzinot ar kopējo preču patēriņu, vērojams pirmās nepieciešamības pārtikas preču patēriņa īpatsvara pieaugums.
Piena cenas veikalos ir augušas, tā ražošanas izmaksas arī, bet iepirkuma cenas no ražotājiem vidēji palikušas nemainīgas un ir pat pazeminājušās, sakarā ar ko, vērojama tendence – piena ražošanā nodarbinātie zemnieki, uzņēmēji bankrotē vai likvidējas (ko apliecina 2008. gada pavasarī notikusī akcija – piena izdalīšana par brīvu). Viens izskaidrojums varētu būt tas, ka pagaidām neapgūts ir jaunieviestais MK noteikumi - Higiēnas un obligātās nekaitīguma prasības govs svaigpiena apritei nelielā apjomā, kā arī birokrātisko prasību apgrūtinošais raksturs. Otrais izskaidrojums varētu būt tas, ka zemnieks ir ražotājs un nevis pārdevējs. Trešais izskaidrojums rodas meklējot cēloņus svaigpiena iepirkuma cenai no ražotāja, kāpēc tā ir tik nemainīga salīdzinājumā ar piena cenu veikalā. Rodas iespaids – piena pārstrādes uzņēmumi nekonkurē savā starpā ar piena iepirkumu cenām.
Piena ražotāja izdzīvošanu un peļņu, kā arī gala patērētājam ierasto cenu nodrošonātu svaigpiena tirdzniecība, šādi apstākļi iespējami sakarā ar piena pārstrādes un citu izmaksu neesamību, svaigpiena realizācijas gadījumā pa tiešo gala patērētājam.
Šis pētījums veltīts svaigpiena realizācijas iepēju noskaidrošanai. Svaigpiena tirdzniecība paredzēta ar speciāli aprīkotu auto piegādājot to Rīgas dzīvojamajos mikrorajonos.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1128707
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация