Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:567981
 
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  KAS IR POLITISKAIS MĀRKETINGS    4
1.1.  Jēdziena būtība    4
1.2.  Politisko kampaņu attīstība. Mūsdienu politiskā kompānija    7
1.3.  Marketings politikā    9
2.  POLITISKĀ MĀRKETINGA PRAKTISKĀ PIELIETOŠANA    14
2.1.  Pozicionēšana    15
  SECINĀJUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    19
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pētījuma darba rakstīšanas gaitā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Politiskais mārketinga būtība ir biznesa mārketinga paņēmienu lietojums politikā. Tā jēga ir raudzīties uz politiku kā produktu, kas tiek radīts un piedāvāts patērētājiem, šajā gadījumā – vēlētājiem.
2. Pastāv vesela virkne politiskā mārketingā definīciju, tomēr teorētiķi koncentrējas uz šī parādībās komunikatīvas sastāvdaļas.
3. Viena no principiālākajiem politiskā marketinga atšķirībām no citas sabiedrības pārliecināšanas tehnoloģijām ir tā, ka mārketinga pieeja balstīta uz auditorijas vēlmju izpēti.
4. Jaunā stila politiskam kampaņām raksturīga tāda īpašība, ka lielāka loma ir atsevišķiem kandidātiem, nevis partijām. Savukārt politiskās kampaņas organizē nevis partiju pārstāvji, bet profesionāļi, kuri uzkrājuši atbilstošo pieredzi komerciāla mārketinga jomā.
5. Politiskā mārketinga uzdevumi ir ne tikai aicināt sabiedrību rīkoties, balsot, pieņemt lēmumus, kā arī atvieglot šo lēmumu pieņemšanu, bet arī pilnveidot un uzlabot politiskās organizācijas programmu un darba kārtību, pielietojot tirgus pētījumus, kā arī veicināt politisko dialogu ar sabiedrību.
6. Viens no galvenajiem politiskā mārketinga instrumentiem ir, ar kura palīdzību var konstruēt politiskā procesa subjekta identitāti.
7. Kopējo politiskās kampaņas plānošanas loģiku var lakoniski izteikt, izmantojot tā saucamo lielo trijnieku: IZPĒTE – ZIŅA – MEDIJI.
8. Izstrādājot savas attīstības stratēģijas, politiskas partijas var izmantot dīvas pieejas lietojot marketingu komunikācijā ar sabiedrību- orientēšana uz pārdošanu, vai uz tirgu.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация