Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:640861
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  VIESNĪCAS “RAMADA RIGA CITY CENTRE” IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    5
1.1.  Viesnīcas „Ramada” apraksts    5
1.2.  Viesnīcas Ramada Riga City Centre izmitināšanas apraksts    6
2.  VIESNĪCAS „RAMADA RIGA CITY CENTRE” TIEŠĀS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI    10
2.1.  Viesnīcas ”Ramada Riga City Centre” patērētāji    10
2.2.  Viesnīcas”Ramada Riga City centre” konkurenti    12
3.  NETIEŠAS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI VIESNĪCAI „RAMADA RIGA CITY CENTRE”    16
4.  SVID ANALĪZE    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” ir pavisam jauns uzņēmums Latvijā, taču pasaulē tas ir pazīstams jau kopš 1954. gada.
2. Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsts ir ļoti liels.
3. Uzņēmums darbojas pateicoties kredītsaistībām ar bankām un atpazīstamībai tūristu vidū.
4. Uzņēmums savas produkcijas virzībai tirgū izmanto „Ramada” zīmolu.
5. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” virzās uz mērķi- kļūt par atpazīstamu Latvijā ar labu kvalitāti un noturēt klientu uzticību tai.
6. Patērētāji un piegādātāji ir svarīgākie uzņēmuma tiešās ietekmes ārējās vides faktori. Bez tiem uzņēmums nespētu funkcionēt.
7. Uzņēmuma darbība ir atkarīga no netiešās ietekmes ārējās vides faktoriem, kas uzņēmumu var ietekmēt gan labvēlīgi, gan arī nelabvēlīgi, tāpēc ir svarīgi pielietot visefektīvāko mārketinga stratēģiju, lai produkts apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības labāk par konkurentiem.
8. Uzņēmuma stipro un vājo pušu izvērtēšana, iespēju un draudu novērtēšana palīdz saskatīt patieso situāciju kādā uzņēmums atrodas, un sniedz iespēju noteikt to, kā uzņēmumam attīstīties.

Priekšlikumi:
1. Dažādot un pilnveidot piedāvājamo pakalpojumu klāstu, tādējādi vēl paaugstinot pakalpojuma kvalitāti un palielināt kopējo piedāvājamo pakalpojumu skaitu un radīt jaunus risinājumus, piesaistot lielāku klientu interesi ar jauniem pakalpojumu veidiem.
2. Novērot un prognozēt valsts ekonomisko stāvokli un gaidāmās izmaiņas, lai varētu veicināt attīstību un izdarīt prognozes.
3. Vairāk koncentrēties uz mārketinga aktivitātēm, veidot reklāmas televīzijā, medijos un internetā, izmantot visus mārketinga elementus, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību un konkurētspēju.
4. Arī turpmāk konkurēt ar augstu kvalitāti, saglabājot sociālo atbildību, jo tas palīdz piesaistīt jaunu un jau esošo klientu uzmanību.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1247400
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация