Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:929306
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Sabiedrībā valda pieņēmums, ka valsts un pašvaldība rūpējas par jaunās paaudzes izglītošanu, aizmirstot, ka mājsaimniecības investē lielus līdzekļus izglītībā. Ir svarīgi izprast katra ekonomikas dalībnieka – mājsaimniecības, valsts un biznesa pasaules – devumu izglītībā.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis: Pētīt mājsaimniecības investīcijas bērnu izglītības nodrošināšanā vispārējās vidējās izglītības posmā.
Uzdevumi:
1.Izpētīt Izglītības likumu, kā arī skolēnu tiesības uz izglītību.
2.Izpētīt valsts un pašvaldības finansējumu izglītības procesa nodrošināšanā.
3.Izpētīt, kāda ir mājsaimniecības loma skolēnu izglītībā.
Tika izvirzīta hipotēze – tā kā valsts un pašvaldība nespēj pilnībā nodrošināt skolēnus ar mācību grāmatām un darba burtnīcām, vecākiem jāveic lielas investīcijas bērnu izglītībā.
Metodes: Darba gaitā tika izmantotas dažādas pētījuma metodes. Tika atlasīti un analizēti interneta resursu materiāli, likumu krājumi, speciālā literatūra, kā arī periodisko izdevumu materiāli, veikta anketēšana, datu apkopošana un apstrāde. Darbā izmantotas diagrammas un tabulas.
1. Valsts un pašvaldības loma izglītībā
Izglītībai jākļūst par vienu no sabiedrības galvenajām prioritātēm. Tikai izglītoti cilvēki, kuri būs konkurētspējīgi Eiropas darba tirgū, var radīt priekšnosacījumus tālākai tautas attīstībai un nacionālās bagātības pieaugumam. Izglītības stratēģijas mērķis ir sagatavot kvalificētus speciālistus pietiekamā skaitā atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām un darba tirgus nosacījumiem.
Latvijas izglītības sistēmā, tāpat kā visā sabiedrībā, notiek reformas. Šajā procesā ir gūti konkrēti panākumi. Būtiski palielinātas pašvaldību tiesības un pienākumi izglītības jomā, attīstās privātais sektors, tiek izstrādātas jaunas mācību grāmatas.
Līdz 1991. gadam Latvijā pastāvēja izglītības organizācija un politika, kuru raksturīgākās iezīmes bija maksimāla centralizācija un monopols, marksisma ideoloģija un cenzūrai pakļauts izglītības saturs. Izglītības iestādēm bija garantēts visai nepilnīgs finansējums, kas neradīja krīzes situācijas, taču nedeva arī iespējas būtiskai attīstībai. (5;124)…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1119734
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация