Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:112084
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

4. Darbības plāna izstrāde, lai tālāk attīstītu inovatīvu darbību uzņēmumā A/S „Dzintars”
1. Tirgus izpēte:
Šis ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas varētu raksturot, cik inovatīvs var kļūt uzņēmums, ņemot jaunas idejas no apkārtējās vides – patērētājiem un konkurentiem. Jaunas idejas bioproduktiem vajadzētu meklēt tieši patērētāju vidū, jo tieši patērētājs vislabāk zina, kas viņam ir nepieciešams. Nedrīkst aizmirst arī par konkurentiem, tie vienmēr ir jāpatur tuvumā, jo varbūt tieši konkurents ir izdomājis jaunu inovatīvu risinājumu produkta izstrādē, bet tam pietrūkst zināšanu, finanšu resursu vai pieredzes inovācijas ieviešanai dzīvē, tādā gadījumā ir iespējams veidot sadarbību. Tātad tirgus izpēti var iedalīt 3 posmos:
• Patērētāju izpēte - vislabākais izpētes veids sākotnēji atklāta veida intervijas, kuras laikā ir iespējams noskaidrot, kāda ir patērētāja nostāja pret dabīgu kosmētiku. Ar ko viņiem asociējas bioprodukts? Kādam viņuprāt ir jābūt bioproduktam? u.c.
Patērētāju izpēti būtu nepieciešams veikt regulāri un tāpēc ir nepieciešama sistemātiska pastāvīgo klientu uzskaite. To var realizēt piedāvājot atlaižu kartes produkcijai. Ar pastāvīgiem klientiem ir nepieciešams regulārs darbs, piemēram, var veidot jauno produktu prezentācijas u.tml.
• Konkurentu izpēte – svarīga tirgus izpētes daļa, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs un varētu sekot līdzi jaunākajām tendencēm.
• Iespējamo sadarbības partneru meklēšana – nepieciešama tirgus izpētes daļa, jo tieši veidojot sadarbību ar citiem uzņēmumiem ir iespējams kļūt par līderi savā nozarē. Šeit īpaši svarīgs ir darbs ar piegādātājiem. Ar tiem ir jāizveido īpaši uzticama sadarbība, jo tiem ir informācija gan par A/S „Dzintars” izmantotajām tehnoloģijām, gan izejvielām. Šobrīd uzņēmums piedāvā franšīzes iespējas, kuras varētu attīstīt arī citās valstīs.
A/S „Dzintars” mājas lapā tiek norādīts, ka uzņēmumam ir izveidota analītiska grupa, kura veic regulāru parfimērijas, kosmētikas un dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu starptautiskā tirgus izpēti, izdara secinājumus un piedāvājumus. Ņemot vērā, ka A/S „Dzintars” piedāvā savu produkciju tikai Latvijas un Krievijas tirgū, tad var secināt, ka starptautiskās aktivitātes ir nepietiekošas.12

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация