Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:251828
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  ANALĪZES DAĻA    5
1.1.  Praktiskā daļā    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums    5
1.1.2.  Kancelejas un biroja preču nozare    8
1.1.3.  Uzņēmums SIA „Gaita”    11
1.1.4.  Uzņēmuma SIA „Gaita” vides raksturojums    14
1.1.5.  Uzņēmuma SVID analīze    5
1.2.  Teorētiskā daļā    17
1.2.1.  Attiecība starp organizāciju un vidi    17
1.2.2.  Vides ievērošanas metodes organizācijā    18
1.2.3.  Uzņēmumu vadīšana pārmaiņu laikos    20
2.  PROJEKTS    22
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras pārveidošana    22
2.2.  Interaktīva tiešsaiste ar klientiem    24
2.3.  Marketinga komunikācijas    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    32
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    34
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Tagad Latvijā atrodas lejupslīdes posmā: samazinās IKP apjoms, valsts budžeta izdevumi, investīciju ieplūde, kredītu pieejamība, palielinās bezdarbs, kas ved pie pirktspējas krišanas. Uzņēmējdarbības videi traucē augstas nodokļu likmes, nodokļu administrēšanas procedūru sarežģītība, valsts atbalsta sektora trūkums un korupcija. Viss ved pie kopējas straujas ekonomiskās situācijas pasliktināšanas. Izlabot situāciju var tikai valsts līmenī, pieņemot pareizus lēmumus, realizējot atbalsta projektus, kas atvieglos uzņēmumu dzīvi un līdz ar to sekmēs uzņēmumu attīstību un IKP pieaugumu.
Kancelejas un biroja preču nozarē, kā arī visas citas nozarēs vērojama lejupslīde un ieņēmumu pieauguma samazinājums. Šajā nozare ir 5 lielie uzņēmumi, lielākais ir SIA „Officeday Latvia”. Analizētais uzņēmums SIA „Gaita” arī atrodas to starpā, bet zaudē savas pozīcijas.
SIA „Gaita” darbības pamata veidi ir – kancelejas preču un biroja tehnikas vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība. Tas piedāvā vairāk nekā 10 000 preču veidus no pasaules pazīstamākajiem piegādātājiem. 2008. gada to apgrozījums sastādīja 3 026 787 Ls, kas ir 3. radītājs nozarē.
Veicot SVID analīzi ir konstatētas uzņēmuma vājas puses: nepietiekami reklāmas pasākumi un nepilnīga informācijas sistēma . Pārmaiņu laikos, pielāgojoties ārējai videi, ir ļoti svarīgi zināt aktuālo informāciju un prognozēt, kas var notikt tālāk, meklēt iespējas, kā arī komunicēt ar klientiem, lai zinātu, kas tiem ir nepieciešams.
Lai saglabātu konkurētspēju uzņēmuma iekšējai videi ir jābūt elastīgai un gatavai pārmaiņām. Svarīgi paredzēt pārmaiņas, nevis gaidīt tos. Un veicot pārmaiņas ir jācenšas atrast optimālu, savām vajadzībām piemērotu vecā un jaunā līdzsvaru, pielāgojoties pārmaiņām un vadot reformas.
Kā priekšlikumi uzņēmuma pielāgošanai ārējai videi ir izvirzīts piedāvājums pārveidot organizatorisko struktūru, izveidojot speciālu analītisko nodaļu, kas nodarbosies ar ārējas vides informācija vākšanu, apstrādāšanu un pētīšanu un izvirzīs vispārīgus piedāvājumus un rekomendācijas firmas vadībai par firmas ekonomiskās efektivitātes paaugstināšanu, nepieciešamo izmaiņu veikšanu firmas stratēģijā un citiem jautājumiem.
Uzņēmumam vajadzētu pārveidot savu interneta veikalu, pievienojot Web mezgla pārvaldīšanas sistēmu, pārdomātu atskaišu sistēmu par pārdošanu, kā arī citus interneta veikala speciālus moduļus, kas ļaus pievienot vairāk informācijas, sūtīt jaunumus uz klienta e-pasta adresēm, veikt atskaites par jebkuru laika posmu, pievienot preču meklēšanas funkcijas, kas atvieglos darbu esošajiem klientiem un kopumā veicinās uzņēmuma SIA „Gaita” pārdošanu interneta-veikala jo pirkumi interneta kļūst aizvien populārāki un ērtāki. Efektīva veikala pārvalde ļauj vākt informāciju par klientu vēlmēm, analizēt tos un piedāvāt vislabākos risinājumus.
Tā kā uzņēmumam trūkst marketinga komunikāciju pasākumu, tam vajadzētu izdalīt naudu drukātajiem plašsaziņas līdzekļiem, ar kuru palīdzību var paziņot par preču piedāvājumu, akcijām un iespēju ērti iepirkties internetā. Neskatoties uz izmaksām, tas ļaus piesaistīt jaunus pircējus un palielināt apgrozījumu, jo preces paši sevi nereklamē un uzņēmumam ir vienmēr jāstimulē savu preču noietu.
Tagad, pārmaiņu laikos ļoti saasinājās konkurence, uzņēmumi cīnās par katru klientu, tāpēc SIA „Gaita” vajag nemitīgi strādāt, mainīties, vākt informāciju par visām notiekošām izmaiņām, lai savlaicīgi noreaģētu un noturētu savas pozīcijas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация