Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:341708
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA ” Aizkraukles ATU” darbība    4
1.1.  Aitobusu parka dibināšana un attīstība    4
1.2.  Pasažieru pārvadājumu licenzēšana    5
1.3.  SIA ” Aizkraukles ATU’’ darbinieku struktūra    6
1.4.  Pasažieru pārvadājumu mērķis un pārvadājumu nodrošināšana rajonā    7
1.5.  Pasažieru autobusu izmantošanas kārtība    9
1.6.  Vietu rezervēšana un pasažieru iekāpšana    10
1.7.  Rīcība autobusā atrastu lietu gadījumā    11
1.8.  Maršruta autobusa tehniskie bojājumi, piespiedu apstāšanās ceļā    11
2.  Aizkraukles rajona ceļu infrastruktūras raksturojums    12
2.1.  Autoceļu stāvoklis un infrastruktūra    12
2.2.  Transporta pakalpojumi    14
  Autobusu saraksts ( uz 01.01.2006 )    16
2.3.  Galvenās Aizkraukles rajona autoceļu problēmas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Фрагмент работы

1.SIA”AIZKRAUKLES ATU ” DARBĪBA
1.1. Autobusu parka dibināšana un attīstība
Rajona pašvaldības autotransporta bezpeļņas uzņēmums SIA ”Aizkraukles ATU”( turpmāk tekstā- ”uzņēmums”) ir izveidots 1992. gadā, tam atdaloties no Ogres 10. autokombināta un kļūstot par pastāvīgu uzņēmumu.
Uzņēmums atradās ļoti smagos ekonomiskajos apstākļos. Darbība tika uzsākta ar novecojušu autobusu parku, galvenokārt, LAZ markas benzīna autobusiem. Tikai 1996. gadā, kad valstī tika ieviesta pasažieru pārvadājumu dotēšanas sistēma, radās rezerves fondi, no kuriem varēja iegādāties gan jaunus, gan lietotus transporta līdzekļus, lai kaut nedaudz uzlabotu esošo autoparku. Stacija ir uzlabojusies, bet vēl joprojām trūkst līdzekļu, lai veiktu pilnīgu nolietojušās un neekonomiskās tehnikas nomaiņu. Pašlaik uzņēmums pats cenšas iegādāties jaunus autobusu un gan paplašināt, gan uzlabot autobusu parku un autoostu (sk. 1.1. att). Visefektīvāk ir iegādāties jaunus autobusus, jo līdz ar to mazinās izdevumi par remontiem un to atjaunošanu. Kā pieredze rāda, tad jauniem autobusiem vismaz 5 gadus nav nepieciešama nekāda remonta veikšana. Uzņēmums iegādājas gan jaunus, gan mazlietotus autobusus uz līzinga, jo nav tik daudz brīvo līdzekļu tūlītējai iegādei skaidrā naudā. Pēdējos gados autobusu parks var lepoties ar komfortabliem un labiem autobusiem. Tas paver iespējas veikt ne tikai maršruta regulāros pārvadājumus, bet arī pasūtījuma braucienus gan Latvijā, gan ārpus tās robežām.
1.2. Pasažieru pārvadājumu licencēšana
Pasažieru pārvadājumu ar autobusu drīkst veikt tikai tad, ja autopārvadājumu vadītājam ir profesionālās kompetences sertifikāts attiecīgajā pārvadājumu jomā un pārvadātājs ir saņēmis Autotransporta direkcijas izsniegtu speciālo atļauju (licenci) starptautiskajiem pārvadājumiem vai pārvadājumiem valsts robežās vai republikas pilsētas domes vai rajona padomes izsniegtu speciālo atļauju (licenci) pārvadājumiem attiecīgo pilsētu vai rajonu robežās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация