Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
2,49
Экономия:
0,37 (15%)
Со скидкой*:
2,12
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:142511
Оценка:
Опубликованно: 05.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Attīstības tendences    5
4.  Tirgus un pircēji    5
5.  Konkurence. Kvalitāte    6
6.  Reklāma un pārdošana personiski    6
7.  Cenu politika    7
8.  Uzņēmuma izvietojums    7
9.  Sagāde    8
10.  Uzņēmuma struktūra    8
11.  SWOT analīze    9
12.  Secinājumi un priekšlikumi    10
14.  Izmantotā literatūra un avoti    11
Фрагмент работы

Kā prakses uzņēmumu esmu izvēlējies nelielu kokapstrādes uzņēmumu Kurzemē SIA xxx”. Manas prakses mērķis ir iepazīties ar tādiem svarīgiem procesiem, kā darbības virzieni, prasme darboties klientu apkalpošanas jomā, analizēt uzņēmuma tirgus segmentus, izstrādāt aptaujas anketu, lai iepazītos ar situāciju un mārketinga problēmām, kā arī lai gūtu plašāku pirmo ieskatu par uzņēmuma darbību. Tēma ir ļoti plaša, tāpēc es centīšos apskatīt tikai manuprāt būtiskāko, kas attiecas uz šo uzņēmumu.

Atskaitē es izmantošu informāciju, kas gūta no personīgās pieredzes atrodoties cieši blakus uzņēmumam jau no tā pašiem pirmsākumiem, kā arī prakses laikā gūtās pieredzes, studiju pierakstiem un speciālās literatūras.

Pēc manām domām šajā darbā apskatītie jautājumi ir ļoti aktuāli, jo mārketings ieņem lielu lomu mūsdienu uzņēmuma darbībā. Caur mārketingu uzņēmējs saņem atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem:

Kas notiek?
Kāpēc tā notiek?
Kā esošo situāciju veidot sev labvēlīgu?
x ir dibinājusi BO SIA „ Sociālās palīdzības koordinācijas centrs”. Rajona padomei pieder 100 % šī uzņēmuma daļas. Ar rajona padomes lēmumu BO SIA „ Sociālās palīdzības koordinācijas centrs” reorganizēts par pašvaldības aģentūru.
x pieder 50% uzņēmuma daļas BO SIA „ Pierīgas slimokase”. Sakarā ar to, ka 2004. gadā VOAVA nepagarina līgumu par finansējumu 2004. gadam, 2003. gada decembrī ir pieņemts rajona padomes lēmums par šīs iestādes likvidāciju ar 2004. gada 1. janvāri, līdz ar to patreiz BO SIA „ Pierīgas slimokase” atrodas likvidācijas stadijā.
x pieder 20 % BO SIA „ Rīgas reģiona attīstības aģentūra „ kapitāla daļas.
x grāmatvedība centralizēti veic rajona padomes, Centrālās bibliotēkas, Izglītības pārvaldes, Tālākizglītības centra, Reģionālās attīstības centra, Tūrisma informācijas centra, Kultūras centra, kā arī metodiskā darba, sporta un citu pasākumu grāmatvedības uzskaiti, savukārt Dzirciema speciālajā internātskolā, pansionātā „ Rauda „ un Tukuma Muzejā grāmatvedības uzskaite tiek veikta atsevišķi katrā iestādē. Visu iestāžu grāmatvedības dienestu pienākumi tiek reklamēti padomes apstiprinātajos nolikumos.
2003. gadā Tukuma rajona padome ir piedalījusies dažādos projektos, piesaistot papildus finansējumu – „ Valsts investīciju programmas projekts EV – 63 „ Pašvaldību vienotā informācijas sistēma …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Prakses atskaite mārketingā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/142511

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация