Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:710372
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads   
2.  Organizācijas misija   
3.  Organizācijas mērķi   
3.1.  Stratēģiskie mērķi   
3.2.  Taktiskie mērķi   
3.3.  Operatīvie mērķi   
4.  Organizācijas stratēģija   
4.1.  Galvenās organizācijas stratēģijas sastāvdaļas   
4.2.  Stratēģiskā plānošana   
5.  Organizācijas struktūra   
5.1.  Uzņēmuma struktūras veidi   
5.2.  Organizācijas struktūras formas   
6.  Personālvadības politika   
6.1.  Trīs lojalitātes tipi   
6.2.  Personāla vadības politikas vērtības   
7.  Vadīšanas stils   
8.  Darbinieku motivācijas politika   
8.1.  Darbinieku vērtēšana   
9.  Kontroles sistēma   
9.1.  Kontroles nepieciešamība   
9.2.  Kontroles process   
9.3.  Kontroles efektivitāte   
10.  Organizācijas kultūra   
11.  Secinājumi   
Фрагмент работы

Lai uzņēmumā izveidotu specifisku kultūru jāanalizē sekojošie faktori:
Ārējā vide – vai tā var izmainīt uzņēmuma intereses un vai uzņēmums to var ietekmēt; kā gūt panākumus attiecībā pret konkurentiem; kādiem vides faktoriem jāpievērš uzmanība pirmkārt – sociāliem, ekonomiskiem, tehniskiem, tiesiskiem?
Realitāte – kuri procesi ir patiesi; vai var panākt vadības un darbinieku vienotību; vai vadītāja vārdi saskan ar rīcību; vai tradīcijas tiek ievērotas?
Iekšējā vide – kādas telpas, telpu iekārtojums, darbavietu izvietojums piemērotāks?
Darbinieki – vai tie jākontrolē, vai uz viņiem var paļauties; vai jāveido iekšēja sacensība, konkurence vai kooperācija; vai darbinieki drīkst kļūdīties?.
Uzņēmuma kultūru ietekmē tas, ko vadītāji ievēro (vai neievēro), kā vadītāji rīkojas krīzes situācijās, kādu personisko piemēru sniedz. Uzņēmuma kultūra veidojas iekšienē – visi,
kas piedalās, pieņem uzņēmuma kopīgās normas un kārtības, kuras veidojas kā «pareizās» rīcības paraugs.

11. SECINĀJUMI
Kadri, darbinieki, līdzstrādnieki, personāls... Šodien vēl jēdziena personāla vadīšana vieta ir teikt cilvēku resursu vadīšana. Pēc cilvēku resursu teorijas izdevumu personālam nav vis vienkārši izmaksas, bet ilgtermiņa investīcijas – ieguldot cilvēkos, tiek paaugstināta visa uzņēmuma resursu vērtība. Tiek domāts par ekonomiskiem, sociāli psiholoģiskiem motivējošiem stimuliem, nevis tikai par soda draudiem un materiālo stimulēšanu. Tas nozīmē, jo labāk uzņēmēji izturēsies pret saviem darbiniekiem un būs godīgāki un caurspīdīgāki, jo atpazīstamāki viņi kļūs. Un tas nesīs arī labu peļņu. Ja būs laba reputācija.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация