Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:856506
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Uzņēmējdarbības vide Latvijā    5
1.2.  Auto servisa nozare    7
1.3.  Uzņēmuma raksturojums    8
1.3.1.  Darbaspēks    9
1.3.2.  Pakalpojuma apraksts    10
1.3.3.  Klienti    10
1.3.4.  Piegādātāji    11
1.3.5.  Konkurenti    11
1.3.6.  SVID analīze    14
1.4.  Uzņēmuma stratēģijas izvēle un realizēšana    15
2.  Projekta daļa    17
2.1.  Ēku pārveidošana    19
2.2.  Brīvās teritorijas izmantošana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Uzņēmējdarbības vide Latvija ir mazliet uzlabojusies kopš ekonomiskās krīzes sākšanos, tāpēc nodarboties ar uzņēmējdarbību ir ļoti grūti, it īpaši ja uzņēmums ir jauns un vēl nav iekarojis stabilu tirgus daļu. Valsts ekonomika ir nonākusi ļoti smagā situācijā un tā dēļ ļoti cieš uzņēmējdarbības nozares. Latvijas ekonomika ir nokļuvusi neapskaužamā situācijā, ja kādreiz Latvija, pateicoties straujajai izaugsmei, bija viena no līderēm dažādos rādītājos pasaulē, tad tagad, diemžēl, tā ir zaudējusi savas pozīcijas.
Valdība ik brīdi izstrādā jaunus plānus kā cīnīties ar finanšu krīzes radītajām sekām un palīdzētu sniegt atbalstu esošajiem un jaunajiem uzņēmumiem. Ar izstrādātajiem plāniem iespējams iepazīties ikvienam uzņēmējam.
Izstrādājot darbu, autors nonāk pie secinājuma, ka mūsdienu apstākļi ir ļoti smagi ikvienam iedzīvotājam, bet jo īpaši smagi šāda situācija valstī un pasaulē skar ikvienu uzņēmēju. Tāpēc ļoti svarīgi ir visu zināt par jaunākajiem notikumiem, kas saistās ar uzņēmējdarbības vides izmaiņām, tas var būt valsts likumdošanas izmaiņas, tehnoloģiskas uz zinātnes attīstība, cilvēku vēlmju un gaumju mainīšanā.
Tāpēc, lai kļūtu par stabilu uzņēmēju, un droši varētu konkurēt tirgū, kā arī iekarot jaunu tirgus daļu, ir svarīgi zināt kādus paņēmienus izmantot, kādu stratēģiju ieviest uzņēmumā, kā to realizēt un kontrolēt.
Pēc darba veikšanas ir izsecināts ka visbiežāk uzņēmuma svarīga daļa ir tā biznesa līmeņa stratēģija, tāpēc pareizi izmantojot vienu no trijām iespējamām stratēģijām – fokusēšanas, diferencēšanas un zemi cenu stratēģiju, ir iespējams veiksmīgi attīstīt savu uzņēmumu, paplašināt tirgus daļu un kļūt pārākam par savu konkurentu.
Izpētot biznesa līmeņa dotās trīs stratēģijas darba autors, analizētajam uzņēmuma ir sniedzi iespēju izvēlēties diferencēšanas stratēģiju, lai veiksmīgāk izmantotu esošos, uzņēmumam pieejamos līdzekļu, kuri, kā tika atklāts analizējot uzņēmumu, netiek aktīvi izmantoti saimnieciskajai darbībai.
Autors ir izstrādājis trīs iespējas, kurās realizējot diferencēšanās stratēģiju ir iespējams gūt papildus peļņu. Kā arī ir dota iespēja uzņēmumam kļūt pārākam par saviem konkurentiem, piedāvājot tādus pakalpojumus ko citi nesniedz.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1337957
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация