Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:971521
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikāciju komplekss    4
2.  Reklāmas jēdziens un nozīme    8
3.  Preču realizācijas stimulēšana    12
4.  Reklāmas loma mazumtirdzniecībā    14
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Фрагмент работы

Referāta tēma ir “Reklāmas nozīme tirdzniecība”.
Iemesls, tēmas izvēlē ir tāds, ka reklāma ir pakalpojums, ko izmanto arvien lielāks skaits tirdzniecības uzņēmumu, tāpēc ir būtiski izanalizēt visas iespējas un alternatīvas šajā darbības sfērā, lai izvēlētos piemērotāko gan kvalitātes, gan arī finansiālajā ziņā.
Straujš reklāmas popularitātes pieaugums liecina par tās izdevīgumu kā tirdzniecības uzņēmumiem, tā arī patērētājiem.
Referāta mērķis ir izprast un analizēt reklāmas nozīmi un lomu tirdzniecība, kā arī izpētīt un noteikt šī pakalpojuma perspektīvas nākotnē. Izvirzītā mērķa sasniegšanai darbā risināti sekojoši uzdevumi:
1.noteikta mārketinga komunikāciju kompleksa nozīme kā pamats veiksmīgai preču virzīšanai tirgū;
2.izpētīta reklāmas būtība;
3.izanalizētas reklāmas priekšrocības;
4.noteikta vēlamā tirdzniecības uzņēmuma reklāmas darbības stratēģija.
Kā pētījuma avoti darbā izmantoti reklāmu reglamentējoši LR likumdošanas akti, speciāla un vispārēja rakstura literatūra, balstoties uz kuru ir veikta reklāmas vispārējo noteikumu analīze un nozīme tirdzniecībā.
Mūsdienās tikai nedaudzi komercuzņēmumi var sekmīgi strādāt bez reklāmas palīdzības. Ar tās palīdzību tiek veicināta preces realizācijas virzīšana tirgū.
Lai veiktu sekmīgu reklāmas kampaņu, sākumā ir nepieciešams iztrādāt mārketinga komunikāciju kompleksu. Vispārejā komikāciju procesa ietvaros mārketinga komunikāciju procesam ir savas īpatnības. Uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares (reklāma, realizācijas stimulēšana) personu grupām. Starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskares personu grupām. Savukārt pircējiem ir mutiskas un sakstiskas komunikācijas ar saskares personu grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver četrus veidus, kurus sadzīvē parasti apzīmē ar vārdu „reklāma”:
reklāma – „ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.”1 Reklāmai ir raksturīga maksas forma un masveidība;
preču realizācijas stimulēšana – īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация