Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:633903
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Iekšējās komunikācijas būtība   
1.1.  Komunikācijas veidi   
1.2.  Komunikācijas ētika   
1.3.  Komunikācijas elementi   
2.  Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmumā   
2.1.  Iekšējās komunikācijas procesa raksturojums uzņēmumā   
2.2.  Uzņēmuma mērķi   
2.3.  Iekšējās komunikācijas barjeras   
3.  Uzņēmuma Rimi raksturojums   
3.1.  Uzņēmuma Rimi pilsēta X darbinieku attiecības   
3.2.  Personāla loma uzņēmumā   
3.3.  Uzņēmuma darbinieku viedoklis par iekšējo komunikāciju   
3.4.  Darbinieku attiecības uzņēmuma vadības vērtējumā   
3.5.  Darbinieku attiecību galvenās problēmas un to risināšanas ieteikumi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Autores izvirzītā hipotēze, ka neveiksmīgas darbinieku attiecības uzņēmumā ietekmē uzņēmuma mērķu sasniegšanu ir daļēji apstiprinājusies. Pētītajā uzņēmumā nav pilnīgs komunikācijas trūkums, tomēr ir vairākas problēmas, kuras ir jārisina, lai darbinieku attiecības būtu veiksmīgākas.
2. Rimi Latvia mērķi, vīzijas un vērtības ir saistīti ar Rimi pilsēta X mērķiem, vīzijām un vērtībām.
3. Uzņēmumā ir daudz un dažādi komunikācijas veidi, kuri nodrošina, ka darbinieki visu laiku ir informēti par svarīgāko uzņēmumā.
4. Pēc darbinieku aptaujas viedokļa uzņēmumā iekšējā komunikācija ir apmierinošā līmenī, bet pietrūkst kontakta ar vadītāju.
5. Uzņēmumā darbs tiek organizēts maiņās un tas rada problēmas komunikācijā.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumā nav komunikācijas trūkums, tomēr autore uzskata, ka uzņēmumā vajadzētu vairāk rīkot sapulces un apspriedes.
2. Rimi pilsēta X vajadzētu nospraust atsevišķus mērķus no Rimi Latvia, lai tos būtu reālāk sasniegt, kā arī, lai būtu redzami konkrēti rezultāti tieši pilsētas veikala ieguldījumā.
3. Vajadzētu nodrošināt biežāk neformālus pasākumus, lai darbinieki savā starpā vairāk komunicētu.
4. Vadītājai ir jābūt pretimnākošākai, lai darbinieki jebkurā darba dienas brīdī varētu ar viņu komunicēt par interesējošiem jautājumiem un problēmām.
5. Darba grafiku vajag veidot tā, lai visiem darbiniekiem ik pa laikam ir iespēja sastrādāties.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация