Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:798021
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Bērnu attiecības ar vecākiem    7
  Drošais pamats    7
  Emociju loma    9
  Vecāku bērnības pieredze    10
  Bailes no atšķirtības    10
  Mīlestība -Pamats    11
  Mīlestība starp vecākiem un bērnu    12
  Bērni domā iracionāli    12
  Bērnu attiecības ar vienaudžiem    13
  Emocionālais deficīts    13
  Nobeigums    15
  Izmantotie avoti un literatūra    17
Фрагмент работы

Nobeigums
Šajā darbā autores mērķis bija, noskaidrot kādas ir vecāku un bērna savstarpējās
emocionālās attiecības un kādas ir attiecības bērnam ar vienaudžiem skolas sākuma gaitās. Analīzes gaitā autore aplūkoja vairākus aspektus, kā piemēram, drošā pamata izveidošana bērna emocionālajā vidē. Bērnam sākot iet skolā, ļoti svarīgi ir justies labi skolas vidē. It īpaši, mūsdienu skolā. Autore uzskata, ka ļoti svarīga loma ir tieši audzināšanā, kādas ir attiecības ar ģimenes locekļiem jeb audžu ģimenes locekļiem. Tas ir ļoti ietekmējošs faktors, sociālā vide. Viena no svarīgākajām atziņām ko izvirzījis Džons Boulbijs (Bowlby, 1998) ir tas, ka ļoti svarīgas ir bērna attiecības ar māti tieši pirmajos sešos mēnešos. Mātei jāvelta bērnam tik daudz uzmanības, cik nepieciešams (Bowlby, 1998). Centrālā loma, kur vecāku un bērnu savstarpējā loma rada izaugsmi un attīstību, jau sen atbalsta empīriski pierādījumi. Ir pierādīts, ka bērni ar drošu piesaisti, ir vairāk pieņemti savā vecuma grupā un saņem atbildes reakciju uz draudzību, un ir mazāk vientuļi, nekā tiem bērniem kuriem nav drošās piesaistes starp bērnu un māti (Chen, Lin & Li, 2012). Vecāku attieksme, uzvedība vienam pret otru vai pret citiem, kad bērns atrodas klāt vienmēr ietekmē bērna uztveri, reakciju un uzvedību.
Autore apskatīja arī tādu aspektu kā emociju loma, kas ir arī ļoti svarīgi
audzināšanas laikā. Vecākiem ir pašiem sava pieredze, filozofija un attieksme par savām emocijām un bērnu emocijām Pirms vecāki spēj mijiedarboties ar sava bērna emocijām viņiem ir jāprot sākotnēji mijiedarboties ar savām emocijām un viņu filozofiju ar emocijām (Gottman et al., 1997., kā minēts, Smith & Walden, 1999). Vecākiem ir jārada saviem bērniem pozitīva vide ne tikai droša, jo bērnam ir jājūtas droši ne tikai fiziski, bet arī emocionāli. Lai autore saprastu šo emocionālo lomu, autore analizēja zinātnisko rakstu par ‘’Bērna emocionalitāti, mātes meta-emocijas un bērna drošā pieķeršanās.’’ (The Role of Emotion in Parent-Child Relationships: Children’s Emotionality, Maternal Meta-Emotion, and Children’s Attachment Security (Fu Mei Chen , Hsiao Shih Lin ,Chun Hao Li, 2012), un vēl pāris zinātniskus rakstus, kuri ir uzskaitīti sekojošajā literatūras sarakstā.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,77 €
Комплект работ Nr. 1338999
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация