Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:167689
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Procesu vadība organizācijā    3
1.1.1.  Plūsmas karte    7
1.1.2.  Reģistrēto kļūmju karte    9
1.1.3.  Histogramma    10
1.1.4.  Izkliedes diagramma    11
1.1.5.  Kontrolkarte    12
1.1.6.  Cēloņu un seku diagramma    13
1.1.7.  Pareto diagramma    14
1.2.  Septiņi jaunie kvalitātes instrumenti (7N)    15
1.2.1.  Līdzības diagramma    17
1.2.2.  Savstarpējās saistības diagramma    18
1.2.3.  Kokveida diagramma    19
1.2.4.  Prioritāšu matrica    20
1.2.5.  Matricas diagramma    21
1.2.6.  Lēmumu procesa programmēšanas grafiks    21
1.2.7.  Aktivitāšu tīkla diagramma    22
2.  IT procesu vadībā pielietojamie standarti un metodoloģijas    24
2.1.  ISO 9000:2000    25
2.1.1.  Visaptverošā kvalitātes vadība (TQM)    37
2.1.2.  EFQM Izcilības modelis kā organizācijas pašnovērtēšanās instruments    39
2.2.  ITIL – vislabākās prakses metodoloģija    44
  ISO 20000    54
  ISO 20000    54
2.3.  COBIT    57
  Izmantotās literatūras saraksts    64
Фрагмент работы

Procesu vadība organizācijā tiek veidota, īstenota un pilnveidota ar mērķi, lai nodrošinātu un sekmētu vērtīguma paaugstināšanos, pilnīgu apmierinātību klientu un citu interesentu skatījumā. [16, 37. lpp.]
Process attiecas uz ikvienas organizācijas komercdarbības un ražošanas aktivitātēm. Tādas komercdarbības norisēs, kā iepirkšana, projektēšana, grāmatvedība un mārketings ir nozares, kurās konstatētās neatbilstības var attēlot kā iespēju veikt būtiskus uzlabojumus. Zīm. 1.1. attēlota procesa ieeja (input) un izeja (output). Ieeja var būt materiāli, finanses, informācija, dati utt., savukārt, izeja – informācija, dati, produkti, pakalpojumi utt. Bieži vien viena procesa izeja ir nākamā procesa ieeja. Izlaide parasti pieprasa izpildes līdzekļus. Tie ir projektēti, lai sasniegtu noteiktus rezultātus, tā piemēram, patērētāju apmierinātību. Procesu uzlabošanā svarīga ir atgriezeniskā saite. [1, 43. – 53. lpp.]Procesa definīcija sākas ar iekšējo un/vai ārējo patērētāju definējumu. Patērētājs nosaka organizācijas mērķi un katru tā procesu. Organizācija pastāv, lai apkalpotu patērētāju, tāpēc procesu pilnveidošanai jābūt definētai pēc patērētāju apmierinātības kā augstākās kvalitātes preču un pakalpojumu rezultāts.
Process ir mijiedarbība starp cilvēkiem, materiāliem, aprīkojumu, metodēm, mērījumiem un vidi, lai radītu tādu rezultātus kā produkts, pakalpojums vai cita procesa ieeja. Turklāt procesa ieejai un izejai ir jābūt ne tikai izmērāmām, bet procesam jāpiemīt vērtību palielinošām norisēm un atkārtojamībai. Tam jābūt efektīvam, produktīvam, kontrolējamam un adaptējamam. Turklāt tam ir jāpiesaistās noteiktiem apstākļiem, kas aplikti ar politiku un ierobežojumiem vai noteikumiem. [1, 43. – 53. lpp.]
Jaunu procesu veidošanā un jau esošo pilnveidošanā iekļaujamas šādas rīcības:
rūpīga procesu veidošana, pilnveide, it īpaši procesu, kas nodrošina organizācijas stratēģijas un politikas sekmīgu īstenošanu;
ieinteresēto personu procesu sekmīgā norisē noteikšana, mijiedarbības procesu vadībā nodrošināšana, pārējo partneru iesaistīšana procesu nepārtrauktā vadīšanā;
saderīgas procesu vadības principu izveidošana;
procesu vadības īstenošana, piemērojot standartsistēmu – kvalitātes vadības sistēmas, vides pārvaldības sistēmas, veselīguma un darba drošības sistēmas pamatprincipus;
procesu raksturotāju un rādītāju noteikšana un procesu vadības mērķu uzstādīšana;
procesu efektivitātes novērtēšana un to atbilstības organizācijas stratēģijas un politikas sekmīgai īstenošanai noteikšana.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация