Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:751221
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
  Uzņēmuma nosaukums    5
  Uzņēmuma reģistrācija    5
  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
  Uzņēmuma norēķinu konts    5
  Uzņēmuma kapitāls    5
  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.2.  Biznesa idejas vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    8
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    10
2.3.  Licenču un autortiesību apraksts    11
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    13
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    15
3.3.  Konkurentu analīze    15
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    16
4.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    17
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    19
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    19
4.3.1.  Reklāma    19
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    22
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    24
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    25
6.  Uzņēmuma vadība    27
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    27
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    27
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    28
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    28
7.  Problēmas un risks    33
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    33
8.  Finanšu informācija    35
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    36
  Izmantotās literatūras saraksts    36
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Izklaides un atpūtas industrija Latvijā pēdējos gados strauji paplašinājusies. Izklaides klubi kļuvuši pat iecienītu atpūtas vietu jauniešu vidū nedēļas nogalēs. Taču pēdējā laikā arvien biežāk nākas no dzirdēt, ka jauniešus izklaides vietu piedāvājums vairs neapmierina. Ierastā, vienmuļā klubu mūzika vairs nešķiet gana relaksējoša, atmosfēra klubos nav no patīkamākajām, jo iecienītākos Rīgas klubus pārņēmuši tūristi, kuru izklaides mērķi krasi atšķiras no vietējo jauniešu mērķiem.
Tādēļ ir radusies ideja par atpūtas un izklaides kubu, kurš krasi atšķirtos no jau pierastajiem vienveidīgajiem klubiem un to piedāvājuma. Klubs “El Pasión” saviem klientiem piedāvās krasi atšķirīgu izklaides iespēju, kuras galvenā vadlīnija būs karstās Latīņamerikas zemes, kultūra, mūzika un pats galvenais- atmosfēra.
Biznesa plāna mērķis ir pierādīt biznesa idejas finansiālo dzīvotspēju. Lai to izdarītu turpmākajās nodaļās sīki aprakstīta biznesa ideja un tās realizēšanas iespējas, kas ietver produkta aprakstu, cenu politiku, mērķa tirgus sīku analīzi, konkurentu analīzi, kluba vadības shēmu un finanšu informāciju.
Kluba mērķauditorija ir jaunieši līdz 35 gadiem, kas ciena aktīvu un atraktīvu atpūtu, kas brīvdienas vēlas pavadīt svešzemju kultūrā un izbaudīt to atmosfēru, ko citi dodas baudīt uz citiem kontinentiem.
Lai uzsāktu biznesu nepieciešami 50000 Ls. Finanšu plāns pierāda, ka investīcijas atmaksāsies jau pirmā gada beigās- uzņēmums strādās ar 977025.30 Ls peļņu.

1.2. Biznesa idejas vēsture
Interesējoties par Latīņamerikas mūsdienu kultūru un cenšoties to izbaudīt Latvijā, sapratu, ka šeit tādu iespēju nav, tādēļ radās ideja par atpūtas un nakts kluba “El Pasión” dibināšanu, kurā būtu iespējams izjust tikai Latīņamerikas zemēm raksturīgo atmosfēru- mūziku, dejas, virtuvi. Kā arī nodrošināt interesentiem iespējas izjust šo kultūru tepat Latvijā, klubā “El Pasión”.
1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma SIA “El Pasión” misija ir: dot iespēju cilvēkiem Latvijā izjust īpašo Latīņamerikas kultūru.
Uzņēmuma vīzija ir: kļūt par Latīņamerikas kultūras centru Latvijā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация