-
Biznesa plāns biškopības veikalam
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktais darbības virziens | 4 |
1.2. | Uzņēmuma misija un mēŗki | 4 |
1.3. | Uzņēmuma vajadzības | 5 |
2. | Produkcijas raksturojums | 6 |
2.1. | Preču sortiments | 6 |
2.2. | Preču klasifikācija | 11 |
2.3. | Preces dzīves cikls | 12 |
3. | Tirgus analīze | 13 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 13 |
3.2. | Pieprasījuma ietekmējošie faktori | 13 |
3.3. | SVID analīze | 14 |
4. | Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana | 15 |
5. | Mārketinga stratēģija | 16 |
5.1. | Uzņēmuma cenu politika | 16 |
5.2. | Sadales kanāla raksturojums | 16 |
5.3. | Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi | 16 |
6. | Uzņēmuma funkcionēšana | 18 |
6.1. | Uzņēmumam nepieciešamie resursi | 18 |
6.2. | Pamatlīdzekļi | 18 |
6.3. | Produkcijas sagāde | 18 |
7. | Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas | 19 |
8. | Riski un problēmas | 20 |
9. | Finansu informācija | 21 |
9.1. | Plānotais apgrozījums | 21 |
9.2. | Finansu aprēķini | 22 |
10. | Uzņēmuma finanšu veselīguma novērtējums | 33 |
5. Mārketinga stratēģija
5.1. Uzņēmuma cenu politika
SIA “Bite” produkcijas realizācijai noteiktas mazumtirdzniecības cenas pēc izmaksu metodes: vidējās izmaksas + uzcenojums. Lai segtu visas izmaksas un gūtu peļņu, cenas veikalā paredzētas vidēji par 20% augstākas nekā vairumtirdzniecībā.
Cenu veidošanas mērķis ir sasniegt plānoto ienākumu līmeni un nostabilizēt uzņēmumu tirgū. Tādēļ, nosakot cenu precēm, ņemam vērā pieprasījumu un konkurences līmeni. Produkcijas cenas var ietekmēt pastāvīgās izmaksas, pieprasījums un piedāvājums, tāpat arī būtisku lomu spēlē – bišu medus ražošana, citus gadu tās var vairāk saražot, citu mazāk, tāpat arī var piemeklēt bites dažādas slimības, kas samazinātu medus ražu.
5.2. Sadales kanāla raksturojums
SIA „Bite” produkciju iepirks no produkciju gan pa taisno no vietējiem ražotājiem (piemēram medus produkciju), savukārt biškopības inventāru no vairumtirgotājiem.
5.3. Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi
Tākā uzņēmums ir jauns, tad, protams, tiks izmantotas dažāda veida reklāmas. Ir nepieciešams iepazīstināt potenciālos pircējus ar uzņēmumu un tā piedāvāto produkciju. Ir jāinformē iedzīvotāji( gan medus produkcijas lietotāji, gan medus un citu tā veida produkcijas ražotāji) par atrašanās vietu, nokļūšanas iespējām, produkcijas klāstu, cenām.
Veikšu sekojošus reklāmas pasākumus:
• Izlikšu informatīvo reklāmu mājaslapā www.liepajniekiem.lv
• Informātiva reklāma vietējos laikrakstos „Kurzemes Vārds”, „Kursas Laiks”
• Uzņēmuma automašīnu noformēt ar uzņēmuma logo
• Veikala fasādi noformēt atbilstoši uzņēmuma produkcijas veidam
• Palaist pāris reklāmas radio stacijās, kas tiek atskaņotas Liepājā – Rietumu Radio, Radio SWH
• Veikt nelielus degustēšanas pasākumus tirdzniecības veikalos, kur iespējams iepazīstināt ar produkciju, tajā pašā laikā dalot izveidotos bukletus par jaunatvērto uzņēmumu
…
Biznesa plāns SIA "Bite" . Darbā iekļauta produkciju raksturojums, tirgus analīze, svid analīze, mārketings, finansu aprēķini u.c.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns biškopības veikalam
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Бизнес план для университета14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44