Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:292571
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmējsabiedrības statūtos noteiktais darbības virziens    4
1.2.  Uzņēmuma misija un mēŗki    4
1.3.  Uzņēmuma vajadzības    5
2.  Produkcijas raksturojums    6
2.1.  Preču sortiments    6
2.2.  Preču klasifikācija    11
2.3.  Preces dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    13
3.2.  Pieprasījuma ietekmējošie faktori    13
3.3.  SVID analīze    14
4.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    15
5.  Mārketinga stratēģija    16
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    16
5.2.  Sadales kanāla raksturojums    16
5.3.  Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi    16
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    18
6.1.  Uzņēmumam nepieciešamie resursi    18
6.2.  Pamatlīdzekļi    18
6.3.  Produkcijas sagāde    18
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    19
8.  Riski un problēmas    20
9.  Finansu informācija    21
9.1.  Plānotais apgrozījums    21
9.2.  Finansu aprēķini    22
10.  Uzņēmuma finanšu veselīguma novērtējums    33
Фрагмент работы

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Uzņēmuma cenu politika
SIA “Bite” produkcijas realizācijai noteiktas mazumtirdzniecības cenas pēc izmaksu metodes: vidējās izmaksas + uzcenojums. Lai segtu visas izmaksas un gūtu peļņu, cenas veikalā paredzētas vidēji par 20% augstākas nekā vairumtirdzniecībā.
Cenu veidošanas mērķis ir sasniegt plānoto ienākumu līmeni un nostabilizēt uzņēmumu tirgū. Tādēļ, nosakot cenu precēm, ņemam vērā pieprasījumu un konkurences līmeni. Produkcijas cenas var ietekmēt pastāvīgās izmaksas, pieprasījums un piedāvājums, tāpat arī būtisku lomu spēlē – bišu medus ražošana, citus gadu tās var vairāk saražot, citu mazāk, tāpat arī var piemeklēt bites dažādas slimības, kas samazinātu medus ražu.

5.2. Sadales kanāla raksturojums
SIA „Bite” produkciju iepirks no produkciju gan pa taisno no vietējiem ražotājiem (piemēram medus produkciju), savukārt biškopības inventāru no vairumtirgotājiem.

5.3. Produkcijas noieta veicināšanas pasākumi
Tākā uzņēmums ir jauns, tad, protams, tiks izmantotas dažāda veida reklāmas. Ir nepieciešams iepazīstināt potenciālos pircējus ar uzņēmumu un tā piedāvāto produkciju. Ir jāinformē iedzīvotāji( gan medus produkcijas lietotāji, gan medus un citu tā veida produkcijas ražotāji) par atrašanās vietu, nokļūšanas iespējām, produkcijas klāstu, cenām.
Veikšu sekojošus reklāmas pasākumus:
• Izlikšu informatīvo reklāmu mājaslapā www.liepajniekiem.lv
• Informātiva reklāma vietējos laikrakstos „Kurzemes Vārds”, „Kursas Laiks”
• Uzņēmuma automašīnu noformēt ar uzņēmuma logo
• Veikala fasādi noformēt atbilstoši uzņēmuma produkcijas veidam
• Palaist pāris reklāmas radio stacijās, kas tiek atskaņotas Liepājā – Rietumu Radio, Radio SWH
• Veikt nelielus degustēšanas pasākumus tirdzniecības veikalos, kur iespējams iepazīstināt ar produkciju, tajā pašā laikā dalot izveidotos bukletus par jaunatvērto uzņēmumu

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1328404
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация