Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:966129
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
3.  Biznesa idejas apraksts    6
3.1.  Produkta definējums    6
4.  Produktu un pakalpojumu apraksts    8
4.1.  Produktu un pakalpojumu sortiments un to kvalitatīvie rādītāji    8
4.2.  Produkta attīstības pakāpe    10
4.3.  Salīdzinājums ar konkurentu produktiem    11
5.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    13
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    15
7.  Industrijas analīze    16
7.1.  Industrijas vispārējs apraksts    16
7.2.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    16
8.  Tirgus analīze    17
8.1.  Mērķa tirgus    17
8.2.  Tirgus sadalījums    17
8.3.  Veiksmes faktori    18
8.4.  Tradīcijas valstī, reģionā    18
9.  Tirgus stratēģija    19
9.1.  Mārketinga plāns    19
9.2.  Cenu politika    20
9.3.  Nepieciešamais krājumu apjoms    20
10.  Finanšu plānošana    25
10.1.  Naudas plūsma    25
10.2.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    25
10.3.  Apgrozījums    25
10.4.  Peļņa    29
11.  SVID analīze    30
12.  Izmantotā literatūra    31
Фрагмент работы

9. Tirgus stratēģija
9.1. Mārketinga plāns
Lai popularizētu uzņēmumu, tiks veiktas sekojošas darbības:
1. Tiks izveidoti profili sociālajos portālos – draugiem.lv, facebook.com, twitter.com, jau pirms veikala atvēršanas, un aicināti cēsinieki sekot jaunākajai informācijai par šo veikalu. Galerijā pievienošu dažādas bildes ar sortimentu, publicēšu informāciju par darba laikiem un dažādiem jaunumiem. Manuprāt, šāds reklamēšanas veids ir ļoti efektīvs, jo tas ir bezmaksas un sociālajos portālos mūsdienās ir vislielākā iespēja pēc iespējas ātrāk sasniegt pircējus. Tehnoloģijas ir tā attīstījušās, ka cilvēki pārsvarā jaunākajai informācijai seko līdzi tieši ar interneta palīdzību, tādejādi iespējams ka tieši šadi viņi uzzinās par manu uzņēmumu. Šādi arī sakontaktēšu savus Cēsu draugus un paziņas, kam noteikti būs interesanti atnākt uz manu dāvanu veikalu un paskatīties, ko esmu izveidojusi. Un ja viņiem patiks tas, ko viņi redzēs, viņi noteikti iepirksies un ieteiks arī saviem draugiem tālāk.
2. Sākotnējā stadijā tiks ievietota reklāma Cēsu novada avīzē “Druva”. Pirmajos divos mēnešos par nedaudz dārgāku naudu, lielāku un redzamākā vietā, taču nākamos divus mēnešus nedaudz lētāku reklāmu, pa vidu avīzes tekstam. Vēlāk šādi vairs nereklamēšos, jo tos cilvēkus, kas lasa šo avīzi noteikti jau būšu informējusi par to, ka Cēsīs ir atvēries jauns veikaliņš, tādejādi turpmāka reklāmēšanās avīzē būtu bezjēdzīga naudas tērēšana
3. Pirmo darbības gadu, saskaņojot to ar Cēsu domu, izvietošu vides reklāmas dažādās Cēsu vietās, ar norādi, kur šis veikals atrodas un īsu skaidrojumu kas tajā tiek piedāvāts.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация