Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:783514
 
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Dati par plānoto uzņēmumu    4
2.  Uzņēmums apraksts    6
3.  Pakalpojums    8
4.  Klienti un tirgus situācija    11
5.  Konkurenti    13
6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    15
7.  Ieceres apraksts un realizācija    19
8.  Uzņēmums vadība un personāls    22
9.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas    24
Фрагмент работы

Šis biznesa plāns ir veidots, lai uzņēmējam, t.i., pašam sev, lai pārbaudītu idejas dzīvotspēju un secinātu, vai šāda uzņēmuma izveidošana vispār ir reāli iespējama. Mērķis ir radīt pašu kapitālu 12000 latu apmērā, kas vajadzīgs, lai uzsāktu firmas sniegto pakalpojumu pārdošanu un pabeigtu tās pilnīgu pakalpojumu sortimenta izveidi.
Pēdējo gadu laikā uzņēmuma vadītāja ir nodarbojies ar tirgus izpēti un secinājusi, ka Madonas rajonā ir ļoti maz šāda tipa uzņēmumu, kas piedāvā tik plašu un interesantu pakalpojumu klāstu par relatīvi zemām cenām. Tādēļ SIA "Ezermala" plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā. Uzņēmuma vadītāja ir pārliecināta, ka šādas iespējas pastāv. Uzņēmums iekaros savu tirgus nišu, pateicoties izdevīgajam ģeogrāfiskajam stāvoklim un vadītājas kompetencei.
Balstoties uz detalizētām finansu prognozēm, ko sagatavojusi firmas vadītāja, ir noskaidrots, ka ir nepieciešams 12000 latu liels pašu kapitāls, lai sekmīgi sāktu darbību.
SIA "Ezermala" izdarītie tirgus pētījumi rāda, ka Latvijā tūrisma bizness attīstās aizvien straujāk, tādēļ arī palielinās pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem. Firma izies tirgū piedāvājot savus pakalpojumus Madonas rajona, kā arī blakus rajonu iedzīvotājiem, nākotnē ir plānots piesaistīt klientus arī no visas Latvijas, kā arī no ārzemēm.
SIA "Ezermala" ir izveidots par ļoti konkurētspējīgu uzņēmumu, izmantojot konkurentu mīnusus, veidojot zemākas cenas (rentablitātes robežās) un pielāgojot savu darbību visām gada sezonām.
SIA "Ezermala" ieņem unikālu stāvokli, kurš ļauj izmantot šīs tirgus iespējas, pateicoties tās dibinātājas vadības pieredzei un pieredzei šajā nozarē, kā arī savu pakalpojumu īpašai kvalitātei, dažādībai un izdevīgajām cenām. Nosakot pareizo tirgus iekarošanas stratēģiju, tas ir, pārliecinoša reklāma un pakalpojumu virzīšanas tirgū metodes, uzņēmums drīz vien iegūs plānoto statusu tirgū, kā arī sasniegs plānoto peļņu.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация