Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:403104
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Dati par uzņēmumu    4
2.  Uzņēmuma apraksts    5
3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    6
4.  Produkta raksturojums    7
4.1.  Auduma izvēle    7
4.2.  Mugursomas    8
4.3.  Pasūtījuma apmaksa, piegādes un atgriešanas politika    10
4.4.  Potenciālā cena    11
5.  Klienti un tirgus situācija    13
5.1.  Modes tendence    13
5.2.  Latvijas sabiedrības attieksme pret ādas izmantošanu    13
5.3.  Patērētāju raksturojums    14
6.  Konkurence    16
7.  Uzņēmuma SVID analīze    17
8.  Noieta veicināšanas pasākumi    18
9.  Finanšu plāns    20
Фрагмент работы

SIA “KRAFTEN” (turpmāk KRAFTEN) plāno sākt savu darbību 2018.gada februārī un to dibina viena fiziska persona –XXX. Plānotā juridiskā adrese ir K. Valdemāra iela XX, Rīga, LV-1013. Sabiedrības pamatkapitāls ir 2 700,- EUR, kurā ieguldījusi uzņēmuma dibinātāja no saviem uzkrātajiem brīvajiem līdzekļiem.
Biznesa plāna mērķis ir pierādīt uzņēmuma dzīvotspēju. Plāna ietvaros ir tirgus situācijas izpēte, potenciālo klientu un konkurentu definēšana, lai izveidotu mārketinga stratēģiju, kā arī izplānot uzņēmuma finanses un uzņēmuma attīstību, lai prognozētu perspektīvas nākotnē. Biznesa plāna periods no 2018.gada maija līdz 2020.gada maijam.
SIA KRAFTEN pārdod ar rokām gatavotas mugursomas, kur noteicošais ir tradīcijas – ne tikai zināšanas, kas nodotas meistariem paaudzēs, bet arī izvēlotie materiāli, kuri apstrādāti pēc senām tradīcijām. Vienkārša un izturīga soma, perfekta ik dienas lietošanai braucot ar riteni, apmeklējot studijas vai vienkāršai pastaigai pilsētā un pie dabas. KRAFTEN piedāvā saviem klientiem arī iespēju pasūtīt savu somu dizainu.
Uzņēmums par mērķa tirgu izvirza sievietes ar vidēji augstiem ienākumiem, vecuma grupā no 25 līdz 30 gadiem, kuras vēlas kvalitatīvas, ar rokām darinātas īstas ādas somas.
Latvijas tirgū pašlaik nav neviens uzņēmums, kas nodarbotos tikai ar mugursomu ražošanu un pārdošanu. Toties ir vairāki vietējie un ārzemju zīmoli, kuri nodarbojas ar dažādu somu pārdošanu, tai skaitā mugursomu. Pēc produktu cenas, zīmola atpazīstamības, kvalitātes un piedāvātā apjoma somu tirgū Latvijā, var iedalīt četrās lielās grupās.
Darba organizēšanu, pasūtījuma apstrādi un darba izpildes kontroli veiks KRAFTEN īpašniece XXX. Grāmatvedības pakalpojums uzņēmums pirks no ārpakalpojumu uzņēmuma XXX. Uzņēmumā sākotnēji darbosies divi ādas izstrādājuma apstrādes meistari, kuriem šajā amatā ir bagātīga pieredze, kā arī vēlamā kvalifikācijas šajā jomā. Sākotnēji somas tiek ražotas personīgo meistaro esošajās darbnīcās.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация