-
Biznesa plāns kafejnīcai "Pankūkas" Rēzeknē
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Biznesa plāna kopsavilkums | 5 |
2. | Uzņēmuma raksturojums | 6 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
2.2. | Pašreizēja darbība | 6 |
2.2.1 | Uzņēmumam pieejamie resursi | 8 |
2.3. | Uzņēmuma mērķi | 10 |
2.4. | Nākotnes vajadzība | 11 |
2.5. | Uzņēmuma vadība un personāls | 11 |
2.5.1. | Uzņēmuma organizatoriska struktūra | 12 |
2.5.2. | Darba amatu pienākumi | 12 |
2.5.3. | Darbinieku raksturojums | 14 |
3. | Mārketings | 15 |
3.1. | Tirgus stratēģija | 15 |
3.2. | Nozares analīze | 15 |
3.3. | Tirgus un pircēji | 17 |
3.4. | Realizācijas sistēma | 18 |
3.5. | Reklāma | 18 |
3.6. | Cenas noteikšana | 20 |
3.7. | Konkurence | 21 |
3.8. | Produkcija un pakalpojumi | 23 |
3.9. | Piegādātāji | 24 |
3.10. | Riski un problēmas | 25 |
4. | Finansu informācija | 26 |
4.1. | Pamatlīdzekļi un inventārs | 26 |
4.2. | Telpu plānojums | 29 |
4.3. | Attīstības plāns | 30 |
4.4. | Uzņēmuma aizņemtais kapitāls | 30 |
4.5. | Uzņēmumā strādājošo darbinieku darba algas aprēķins | 32 |
4.6. | Uzņēmuma produkcijas noieta plāni | 32 |
4.7. | Uzņēmuma remontdarbu izmaksas | 37 |
4.8. | Uzņēmuma naudas plūsmas | 39 |
4.9. | Naudas plūsmas nākošiem gadiem | 41 |
Secinājumi | 43 | |
Priekšlikumi | 44 | |
Izmantotas literatūras saraksts | 45 | |
Pielikumi | 45 |
Latvijai ar tās izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, bagāto kultūrvēsturisko mantojumu, kūrortu tradīcijām un maz pārveidoto dabu ir labi priekšnoteikumi kļūt par tūristiem pievilcīgu zemi un tā jau ir uz attīstības ceļa.
Latvijā ir ievērojams dažāda veida tūrisma resursu potenciāls, kurš netiek pilnībā izmantots.
Latvijas ekonomiskās un sociālās augšupejas interesēs ir nodrošināt stabilu starptautiskā, īpaši ienākošā, kā arī vietējā tūrisma attīstību, lai veicinātu ārzemju tūristu pieplūdumu mūsu valstī un radītu Latvijas iedzīvotājiem jaunas iespējas ceļot, iepazīt dzimto zemi un atpūsties.1
Viena no tūrisma nozares sastāvdaļām ir ēdināšanas nozare, bet atšķirībā no pārējām tūrisma nozares sfērām, tā var pastāvēt arī atsevišķi. Ēdināšanas nozares darbība orientēta ne tikai uz tūristiem, bet galvenokārt uz vietējo kontingentu, tas nozīme, ka tā var pastāvēt un attīstīties, neatkarīgi no situācijas tūrismā nozarē.
Rēzeknes pilsētā nav attīstīts piedāvājums ēdināšanas sfērā tieši ģimenēm, tāpēc tā ir vēl neaizpildīta niša un ir perspektīvā uzņēmējdarbībai.
Studija darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu kafejnīcai “Laumiņa” Rēzeknes pilsētā.
Darba mērķa sasniegšanai autore izvirzīja šādus uzdevumus :
1.izpētīt ēdināšanas nozares attīstību Latvijā;
2.izanalizēt attīstības iespējas Rēzeknes pilsētā;
3.veikt noieta tirgus izpēti;
4.sastādīt finansu plānu;
5.izveidot uzņēmuma reklāmas budžetu;
6.izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Studiju darba izstrādāšanā tika izmantotas statistiskā, analītiskā, tirgus izpētes metodes.
Darba laikā tika izmantoti informācijas avoti: mācību literatūra par biznesa plāna sastādīšanu, periodika, statistiskie dati, interneta resursi.…
Biznesa plāns tiek izstrādāts jaunam produktam, kas ir jauninājums esošajā tirgus sektorā.
- AAS "Insurance group"
- Biznesa plāns kafejnīcai "Pankūkas" Rēzeknē
- SIA "Liora"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns IK "Stūrmanis" 2009.gadam
Бизнес план для университета25
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns SIA "Svariņš"
Бизнес план для университета27
-
SIA "Papīra trauki" biznesa plāns
Бизнес план для университета15
-
Biznesa plāns IK "Dizainss"
Бизнес план для университета20