-
Biznesa plāns kāzu salonam
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
Uzņēmuma „Valentīne” apraksts | 5 | |
1. | Mikro vides analīze | 10 |
1.1. | Uzņēmuma “Valentīne” vadība | 11 |
1.2. | Piegādātāji | 11 |
1.3. | Starpnieki | 12 |
1.4. | Konkurenti | 13 |
1.5. | Klienti | 14 |
2. | Makro vides analīze | 15 |
2.1. | Demogrāfiskais faktors | 15 |
2.2. | Ekonomiskais faktors | 17 |
2.3. | Kultūras faktors | 18 |
3. | Nozares analīze | 19 |
4. | Konkurences analīze | 21 |
4.1. | Vispārējās konkurences analīze | 22 |
5. | Tirgus ietilpības novērtēšana | 24 |
6. | SVID analīze | 30 |
7. | Mērķtirgus novērtēšana | 30 |
7.1. | Pozicionēšana | 31 |
7.2. | Uzņēmuma “Veiksmes atslēga” | 32 |
7.3. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģijas | 34 |
7.3.1. | Misija | 34 |
7.3.2. | Mērķis | 34 |
7.3.3. | Stratēģija | 35 |
7.4. | Pircēju rīcības modelis | 36 |
8. | Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 2008 gadam | 38 |
9. | Personāla raksturojums | 43 |
10. | Pamatlīdzekļu raksturojums | 45 |
10.1 | Iespējamo problēmu un risku novērtējums | 46 |
11. | Izmaksu plāns 2008 gadam | 47 |
11.1. | Peļņas vai zaudējumu plāns | 48 |
11.2. | Plānotā bilance | 49 |
11.3. | Plānoto rezultātu novērtējums | 50 |
Secinājumi | 51 | |
Priekšlikumi | 51 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 55 | |
Uzņēmuma “Valentīne” reklāma masu mēdijiem | 57 |
Secinājumi un priekšlikumi
Veicot uzņēmuma SAI „Valentīne” mārketinga analīzi, kas dod iespēju plānot uzņēmējdarbību, lai tā būtu pēc iespējas veiksmīgāka, es noācu pie sekojošiem secinājumiem un balstoties uz darbā veiktās analīzes un izdarītajiem secinājumiem, var izvirzīt sekojošus priekšlikumus:
Secinājums:
• Izpētot kāzu salonu tirgu Madonas un rajona teritorijā secinām, ka šīs nozares uzņēmumiem ir maza tirgus konkurence, tāpēc uzņēmumam “Valentīne” nav liela konkurence.
Priekšlikums:
• Pirmajos ražošanas gados uzņēmumam būtu vēlams visu darbību orientēt uz uzņēmuma jaunās nozares popularizēšanu. Ir nepieciešams iepazīstināt sabiedrību ar uzņēmumu, lai tam būtu vēl vairāk klientu. Kā arī veikt papildus pārdošanas veicināšanas pasākumus (akcijas), lai popularizētu savu produkciju.
Secinājums:
• Veicot mikro un makro vides analīzi uzņēmums spēj izanalizēt uzņēmuma iekšējo vidi un vidi apkārt uzņēmumam, kas tieši vai netieši ietekmē tā darbību.
Priekšlikums:
• Uzņēmumam būtu jāveic vairāk informatīvos un virzīšanas pasākumus, kā arī jauniegūto informāciju izmantot praksē.
Secinājums:
• Konkurences analīze, ļauj izprast kā konkurenti cenšas iekarot klientus un dod iespēju censties tos pārspēt. Uzņēmuma specifiskā produkcija ļaus tam ieņemt stabilu vietu tirgū, turēties tajā, kā arī ar laiku paplašināt tirgus daļu.
Priekšlikums:
• Kad uzņēmums būs iekarojis pastāvīgu tirgus daļu, tam vajadzēs censties saglabāt esošas pozīcijas, kā arī nemitīgi sekot līdzi tendencēm, kas ir saistītas ar konkurentu darbību, klientu jaunajām vajadzībām un citu papildus vērtību radīšanu.
Secinājums:
• No klienta viedokļa skatoties, uzņēmums ir tendēts uz galveno kompleksa elementa attīstību – produktu, kas pamatā vistiešāk apmierina klientu vajadzības. Uzņēmums ir uz klientu vērsts – atvērts dialogam. No šī var secināt, ka uzņēmums ir uz klientu tendēts. Mūsdienās tā ir viena no svarīgākajām īpašībām, kas nodrošina panākumus.
Priekšlikums:
• Svarīgi ir sekot līdzi jaunākajām tendencēm un vajadzībām. Vienmēr ir jāskatās nākotnē – tas ir jautājums, kurš ir jāsaskaņo ar uzņēmuma misiju, mērķiem un nākotnes vīziju.
Secinājums:
• Uzņēmums ietekmē nozari un nozare ietekmē uzņēmumu. Redzams, ka uzņēmumam “Valentīne” ir savi specifiskie spēki, ar kuru palīdzību tas iekaros patstāvīgu tirgus daļu, ar laiku iespējams kļūstot arī par tirgus līderi. Tirgus līdera priekšrocības ir tieša nozares ietekmēšana, taču galvenais aspekts ir klientu pieprasījums.
Priekšlikums:
• Pilnveidot klientu apkalpošanas servisu, piedāvājot ar vien vairāk pakalpojumu, kas piesaistītu klientus. Preču piegādes laiku samazināšana samazinātu risku uzņēmumā.
Secinājums:
• Tirgus ietilpības novērtēšana ļauj prognozēt aptuvenu pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātās produkcijas, kā arī prognozēt ienākumus.
Priekšlikums:
• Veikt regulāru tirgus ietilpības novērtēšanu, lai pēc iespējas precīzāk spētu prognozēt nepieciešamo produktu daudzumu. Prognozējot ienākumu lielumu, uzņēmums spēs plānot pasākumus un tiem nepieciešamos naudas līdzekļus.
Secinājums:
• Lielu vērību ir jāpievērš uzņēmuma misijas un mērķu noteikšanai, kas ļaus uzņēmumam plānot savu darbību pēc iespējas veiksmīgāku, līdz ar to tiks iegūta lielāka peļņa. Ļoti svarīgi ir apmierināt pieprasījumu ārkārtas situācijās.
Priekšlikums:
• Regulāri veikt misijas un mērķu noteikšanu, kā arī tiekties uz to sasniegšanu.
Secinājums:
• Plašāka sabiedrība ir maz informēta par šīs nozares uzņēmumu izplatītajiem produktiem, tas dos iespēju uzņēmumam “Valentīne” iekarot lielāku tirgus daļu.
Priekšlikums:
• Lielu uzmanību jāpievērš mārketinga pasākumiem, kā arī jāveic servisa un komforta paaugstināšanas pasākumi, lai pēc iespējas vairāk piesaistītu klientus.
Secinājums:
• Rīcības plāns vienam gadam dod iespēju uzņēmumam plānot tā darbību, kas ļaus laikus sagatavoties iecerētajiem mārketinga pasākumiem.
Priekšlikums:
• Rīcības plānu sastādīt regulāri un strādāt tā, lai visi rīcības plāna nosacījumi tiktu veikti laikā un pēc iespējas veiksmīgāk. Jāmeklē jauni klienti un sadarbības partneri .
…
Izveidots uzņēmuma(Kāzu salona) biznesa plāns, lai noteiktu vai uzņēmuma pievēršanās ražošanai varētu būt sekmīga un peļņu nesoša. Biznesa plāna mērķis : 1.veikt mikro, makro un nozares analīzi, 2.veikt konkurences analīzi, 3.veikt uzņēmuma segmentēšanu un noteikt mērķtirgu, 4.izveidot rīcības plānu uzņēmumam vienam gadam. Uzdevums : 1.veikt tirgus ietilpības novērtēšanu, 2.veikt segmentēšanu, 3.noteikt uzņēmuma misiju, mērķi un stratēģiju.
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns
- Biznesa plāns kāzu salonam
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
SIA "Last" biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета28