Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:616911
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma pamatdati, darbības sfēra, pamatkapitāls    5
1.2.  Biznesa ideja    5
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi    6
2.  Industrijas analīze    7
2.1.  Robežas    7
2.2.  Iekļūšanas barjeras    7
2.3.  Iziešanas barjeras    8
2.4.  Svarīgākie resursi    8
2.5.  Veiksmes faktori    8
2.6.  Tradīcijas valstī, reģionā    9
2.7.  Industrijas attīstība, perspektīvas    10
2.8.  Valsts politika, regulējumi    11
2.8.1.  Būvniecības regulēšana Latvijā    11
2.8.2.  Būvniecības regulēšana Zviedrijā    11
2.9.  Saistītās industrijas    13
2.10.  Konkurentu analīze    14
2.10.1.  Tiešie konkurenti    15
2.10.2.  Netiešie un potenciālie konkurenti    19
2.11.  Statistisko datu analīze    19
2.11.1.  Uzņēmējdarbības rādītāji    19
2.11.2.  Izmaksu izmaiņas    21
2.11.3.  Produkcijas apjoms    22
3.  Mērķa tirgus    25
4.  Uzņēmuma produktu apraksts    26
4.1.  Ražošanas process    26
4.2.  Produkta īpašības un priekšrocības    28
4.3.  Līdzpakalpojumi    30
5.  Uzņēmuma vadība un personāls    31
5.1.  Esošā organizācijas struktūra    31
5.2.  Uzņēmuma vadība    31
5.3.  Uzņēmuma darbinieki    32
5.4.  Nākotnē plānotā organizācijas struktūra un darbinieki    33
6.  Darbības plāns    34
6.1.  Ražošanas/pakalpojumu sniegšanas plāns    34
6.2.  Pamatlīdzekļi    35
6.3.  Norēķinu shēma    37
6.4.  Nepieciešamie resursi un izmaksas    38
7.  Izplatīšanas stratēģija    40
7.1.  Cenu stratēģija    40
7.2.  Produkta virzīšanas aktivitātes    40
8.  Biznesa idejas ieviešanas plāns    43
9.  SVID analīze    45
10.  Finanšu aprēķini un plāns    47
  Secinājumi    48
  Izmantotie avoti    49
  Attēlu un tabulu saraksts    52
  Pielikums    54
Фрагмент работы

Secinājumi
Izpētot gan Latvijas, gan Zviedrijas koka karkasa māju būvniecības industrijas, noskaidroju, ka uzņēmumu, kas piedāvā tieši tādu pašu produkciju, ir vairāk, nekā sākumā tika uzskatīts. It īpaši daudz ir Latvijas uzņēmumu, kas savu darbību koncentrē tieši uz ārvalstu – Skandināvijas tirgu, gandrīz visi no latviešu uzņēmumiem ir ar pieredzi un klientu bāzi ārvalstīs.
Jāpievērš liela uzmanība mājaslapai, jo pārsvarā tas ir vienīgais veids, kā māju ražotāji tiek atrasti, un tieši no mājaslapas ir atkarīgs pirmais iespaids par uzņēmuma darbību. Interesanti ir tas, ka lielākajai daļai Latvijas uzņēmumu, mājaslapas bija ļoti pārskatāmas un sakārtotas, nepieciešamo informāciju bija viegli atrast, savukārt ārzemju, it īpaši Zviedrijas uzņēmumu mājaslapas, bija nepārskatāmas, liels daudzums no pieejamās informācijas šķita nevajadzīgs un lieks, turklāt mājaslapas kalpoja arī kā izziņu portāli, kur iegūt informāciju ne tikai par uzņēmumu un tā darbību, bet arī iegūt padomus mājas apsaimniekošanā, iekārtošanā, teritorijas uzkopšanā u.c. jomās.
Lai gan visizdevīgāk būtu virzīt produkciju uz ārzemēm (Zviedriju), iespējams, ka pieredzes gūšanas nolūkos, sākumā vajadzētu pievērsties Latvijā atrodamajiem klientiem. Tā tiktu nostiprinātas zināšanas par būvniecības likumdošanu, kā arī veidotos portfolio, ko nākotnē rādīt zviedru klientiem kā piemēru.
Šajā industrijā svarīgi ir nodibināt kontaktus ar būvmateriālu tirgotājiem, lai iegūtu labus izejmateriālus par zemāku cenu, rezultātā vai nu piedāvāt produktu par zemāku cenu vai arī palielināt uzņēmuma peļnu.
Uzņēmuma pirmā gada prognozētā peļņa ir mazāka, nekā tika plānots. Taču, noslēdzot sadarbības līgumus ar būvmateriālu piegādātājiem un samazinot produkta pašizmaksu, peļņu iespējams palielināt. Tāpat, produkta cenu būs iespēja palielināt tad, kad uzņēmums būs ieņēmis stabilu lomu tirgū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация