Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:517730
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Vispārējie principi    6
1.2.  Uzņēmuma galvenie darbības virzieni   
1.3.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi   
1.4.  Uzņēmuma īstermiņa un ilgtermiņa plāni   
1.5.  Uzņēmuma vajadzības    9
2.  Pakalpojumu raksturojums    9
2.1.  Pakalpojumu apraksts    9
2.2.  Piedāvāto pakalpojumu sortiments    12
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Tirgus vispārējs apraksts    12
3.2.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana   
3.3.  Konkurentu analīze    17
4.  Mārketinga stratēģija    17
4.1.  Mārketinga stratēģija    17
4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    21
5.  Uzņēmuma darbība    21
5.1.  Sabiedrības ģeogrāfiskais novietojums    21
5.2.  Telpu apraksts   
5.3.  Uzņēmumam nepieciešami resursi    24
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    24
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    24
6.2.  Uzņēmuma vadības personāls   
6.3.  Nodarbinātās personas   
6.4.  Darba samaksa    28
7.  Risks un problēmas    28
8.  Finansu informācija    29
8.1.  Aizņēmuma atmaksa    29
8.2.  Amortizācijas aprēķins   
8.3.  Darba algu aprēķins   
8.4.  Pamatlīdzekļu apraksts   
8.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins   
Фрагмент работы

Sabiedrība ir reģistrēta Uzņēmumu reģistrā 2006.gada 1. janvārī. Īpašnieki – Markuss Dūda, Edgars Dūja.
Sabiedrība ir dibināta kā jauns uzņēmums ar nosaukumu „Fresh”, bet tā darbinieki ir iepriekš darbojušies dažādos uzņēmumos.
Uzņēmuma vadošie darbinieki ir apguvuši pamatus uzņēmējdarbības ekonomikā un uzņēmuma vadībā, to profesionālās iemaņas ir vērtējamas kā atbilstošas ieņemamajiem amatiem.
Sabiedrības galvenais darbības virziens ir izklaides kompleksa izveide, kurš spēj nodrošināt kvalitatīvas atpūtas Rīgā un tās tuvumā dzīvojošiem cilvēkiem. Skābekļa bārs, mūzika visdažādākajiem dvēseles noskaņojumiem, kā arī savdabīgas gaismošanas iekārtas piesaistīs labas kvalitātes cienītājus.
Skābekļa bārs atrodas ļoti izdevīgā vietā Marijas ielā, netālu no sabiedriskā transporta pieturām, kas nodrošina ērtu piekļūšanu. Šāda veida bārs nav nekur citur Latvijā.
Drošību un apmeklētāju neaizskaramību vakaros nodrošinās divi drošības dienesta darbinieki.
Skābekļa bārs piesaistīs klientus ar ekstravaganti iekārtotu interjeru un telpu gaumīgo iekārtojumu. Tās galvenais piedāvātais produkts ir moderni izskatīgas skābekļa maskas, kuras sniedz tīra skābekļa devu. Mērķauditorija ir plaša, jo mūsdienu netīrajā pilsētas gaisā, katrs vēlētos iegriezties bārā. Tomēr īpaša uzmanība tiks pievērsta jauniešiem, jauniem cilvēkiem vecumā no 18 – 31 gadiem.
Sabiedrībai nav konkurentu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация