Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:740242
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    5
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Uzņēmuma vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    9
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.1.  Pakalpojumu un preču vispārējais raksturojums    10
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    10
2.3.  Produkta kvalitāte    18
3.nodaļa.  Tirgus analīze    20
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    20
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    21
3.3.  Konkurentu analīze    24
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū un SVID analīze    26
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    28
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    28
4.2.  Preču realizācijas kanāli    29
4.3.  Noieta veicinošie pasākumi    29
4.4.  Tirgus iekarošanas metodes    32
5.nodaļa.  Uzņēmuma ražošanas plāns    34
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    34
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    35
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    37
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība un personāls    40
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    40
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    42
7.nodaļa.  Problēmas un risks    47
7.1.  Mikrovides riski    47
7.2.  Makrovides riski    47
8.nodaļa.  Finanšu informācija    50
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    50
8.2.  Bilance    51
8.4.  Ieņēmumi no pamatdarbības    52
8.3.  Kredīta atmaksas plāns    53
  Izmantotās literatūras saraksts    54
Фрагмент работы

Šī biznesa plāna mērķis- ir paradīt, ka neskatoties uz šīs nozares nepopularitāti šīs bizness ir dzīvotspējīgs. Kāpēc tad šīs bizness nav tik populārs? Vienīgais iemesls- cilvēkiem nav priekšstata par šo pakalpojumu,jo tas paradījas ļoti nesen, un ja viņi kaut ko par to zina, tad domā, ka šis pakalpojums ir ļoti dārgs. Ārzemēs (ASV, Anglijā, Vācijā) šīs pakalpojums ir ļoti populārs, bet Latvijā tas tikai sāka savu attīstības ceļu.
Es esmu pārliecināta, ka Rīgai un Rīgas rajoniem ir nepieciešams tāds uzņēmums, kas var palīdzēt cilvēkiem atbrīvoties no smaga, nogurdinoša darba, lai varētu veltīt vairāk laika sev, savai ģimenei un lietām, kas ir daudz svarīgākie, nekā tīrīšana un uzkopšana. Uzkopšanas servisa firmas izmanto speciālās iekārtas un tīrīšanas līdzekļus, kuri palīdz sasniegt spožus rezultātus. Tātad klientam nevajadzēs terēt naudu, lai nopirktu šī dārgus tīrīšanas līdzeķļus un iekārtas, kas prasa profesionālas rīkošanās ar tām. Mans darbs ir sadalīts 8 nodaļās, no kuriem var redzēt: kādus pakalpojumus es piedāvāšu un kādas atšķirības no konkurentiem man ir, ir paradīta mārketinga stratēģija, tas ir īpaši svarīgi, jo SIA „Tīra māja” ir jaundibināts uzņēmumums. Es aprakstīju arī uzņēmuma organizācijas struktūru un katra darbinieka pienākumus. Biznesa plāna beigās es ietveru finanšu informāciju, kur ir paradīts, ka jau 1. gadā uzņēmumam būs peļņa. Finanšu informācijas nodaļā var redzēt arī kredīta atmaksas grafiku. (Ir aizņēmts 10 000 Ls uz 6 gadiem ar procentu likmi 9% gadā).…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,20 €
Комплект работ Nr. 1152424
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация