Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:330820
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    2
1.1.  Uzņēmuma apraksts    2
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķis un vērtības    2
2.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠŪMS DAĻAS    3
3.  PRODUKCIJA    4
3.1.  Detalizēts produkcijas apraksts    4
3.2.  Preču priekšrocības un vājās puses    4
3.3.  Produkta ražošanas posmi    5
3.4.  produkcijas ražošanas izdevīguma aptuvens novērtējums    5
4.  TIRGUS ANALĪZE    6
4.1.  Galvenie tirgus konkurenti    6
4.2.  SVID analīze    7
5.  MĀRKETNGA STRATĒĢIJA    7
5.1.  Produkcijas realizācijas kanali    7
5.2.  Cenu politika    8
5.3.  Pakalpojumi un garantijas    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pārdošanas veicināšanas metodes    10
5.6.  Sabiedrības veidokļa veidošana    11
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    11
6.1.  Izvietojums    11
6.2.  Telpas un iekārtas    11
6.3.  Sagādes, ražošanas un realizācijas plūsmu shēma    12
7.  UZŅĒMUMA VADĪBA    12
8.  RISKI    13
Фрагмент работы

8. RISKI
Risks ir tādu apstākļu izveidošanās iespēja, kuri rada uzņēmumam materiālus zaudējumus. Uzņēmējdarbība bez riska nepastāv. Ne velti viena no īpašībām, kas raksturo uzņēmēju, ir spēja uzņemties risku un atbildību par tā radītajām sekām. Uzņēmums "BOXLAND" ir interneta veikals, un tam ir īpaši riski.
Galvenie risku veidi, veidojot interneta veikalu:
1. Neliels interneta veikala apmeklētāju skaits. Risinājums: Iemeslu radīšana, kas stimulēs esošos pircējus atgriezties vietnē. (Piemēram, akcijas un atlaides). Kā arī palielināt reklāmu, lai piesaistītu jaunus klientus
2. Izmaiņas tirgū. Jaunu konkurentu parādīšanās šajā tirgus segmentā. Risinājums: Reklāmas oriģinalitāte, agresija un konkurentu apspiešana. Piemēram: jauni priekšlikumi, neparastas kolekcijas.
3. Preču piegādes traucējumi no piegādātājiem. Risinājums: Nopietna piegādātāju atlase. Ar nopietnu pieeju piegādātāja izvēlei ievērojami samazinās problēmu iespējamība, strādājot ar viņu. Un arī ir iespēja vienoties ar piegādātāju par samaksu preces saņemšanas brīdī. (tātad, abas puses būs ieinteresētas pēc iespējas ātrāk izpildīt nosacījumus)
4. Problēmas ar vietnes darbību (kādu iemeslu dēļ pircējs nevar izmantot veikala vietni) Risinājums: Ir alternatīva tirdzniecības vieta (Piemēram, manam interneta veikalam būs sava mājas lapa un lapa Instagram serverī. Gan tur, gan tur var veikt pasūtījumu un ja viena lapa nez kāpēc nestrādā ir alternatīva)
5. Finanšu risks (neplānoti izdevumi) Risinājums: Veidot uzkrājumus neparedzētiem izdevumiem, sekot līdzi naudas pūsmai (kādi ir izdevumi, kādi – ienākumi), meklēt iespējas samazināt vai atlikt izdevumus un palielināt ienākumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация