3 Uzņēmuma mērķi, darbība:
a) Uzņēmuma vīzija: pirmajos 4 gados ieiet tirgū, iegūt 20% no Latvijas HTPC tirgus. Nākamajos 6 gados kļūt par vidēji lielu uzņēmumu (>20 darbinieki), sasniegt LVL 1 000 000.00 apgrozījumu gadā.
b) Uzņēmuma misija: ienākt tirgū ar relatīvi zemām cenām, nostiprināt pozīcijas. Uzlabot esošos produktus un pakalpojumus, paplašināt to klāstu. Ar interneta starpniecību sākt tirdzniecību ārzemēs.
c) Stratēģiskie mērķi: desmit gadu laikā sasniegt LVL 1 000 000.00 apgrozījumu gadā un paplašināt produktu un pakalpojumu klāstu 10 reizes.
d) Taktiskie mērķi: reputācijas iegūšana, preču un pakalpojumu klāsta palielināšana, jaunu tirgu apgūšana, tirdzniecība ārzemēs. Laba sadarbība ar citiem uzņēmumiem, sarunas ar potenciālajiem klientiem. Individuāla pieeja.
e) Operatīvie mērķi: mājas lapas izstrāde, reklāma un dalība tuvākajās IT izstādēs, agresīva cenu politika, līgumu noslēgšana ar darbiniekiem un datora tehnikas piegādātājiem. Reģistrēšanās komercreģistrā un darbības uzsākšana.
f) Plānotais mērķu izpildes laiks:
• 1. nedēļa – reģistrēšanās komercreģistrā un darbības uzsākšana;
• nākošo 3 nedēļu laikā – līgumu noslēgšana ar darbiniekiem un datortehnikas piegādātājiem, mājas lapas izstrāde;
• aptuveni mēnesi pēc darbības uzsākšanas- aktīva reklāmas kampaņa TV, internetā;
• Pirmā gada laikā – aktīva piedalīšanās IT izstādēs Latvijā, pozīciju nostiprināšana Latvijas HTPC tirgū;
• Pēc diviem gadiem – preču un pakalpojumu klāsta palielināšana, tirdzniecības uzsākšana ārzemēs ar interneta starpniecību;
• Pirmie 4 gadi – 20% no Latvijas HTPC tirgus iegūšana;
• Aptuveni septiņi gadi – cita uzņēmuma daļēja vai pilnīga iegāde;
• 10 gadi kopš darbības sākuma – apgrozījums LVL 1 000 000.00, vidēji liels uzņēmums (darbinieku skaits >20).
…