1. Kopsavilkums.
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. Šī biznesa plāna primārie mērķi ir:
Sniegt SIA „Livanda” vispārēju raksturojumu;
Noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru, prasības personālam;
Izzināt uzņēmuma misiju un tā mērķus;
Paredzēt iespējamos izdevumus uzņēmējdarbības veiksmīgai uzsākšanai;
Raksturot tās produkciju un pakalpojumus;
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izpētīt tirgu, lai varētu izveidot noturīgu un ilgstošu sadarbību ar izejvielu piegādātājiem;
Izveidot marketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējdarbību;
Apskatīt un novērtēt iespējamos draudus un iespējas SVID analīzē;
Uzņēmuma statuss, attīstības pakāpe
Jaundibināms uzņēmums; atrasta vieta uzņēmējdarbības īstenošanai; atrastas vajadzīgas iekārtas iepirkšanai; atrasti puķu piegādātāji.
Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija
Misija: Apmierināt Rīga patērētāju pieprasījumu pēc kvalitatīviem ziedu pušķiem, telpaugiem, telpu izrotāšanas pakalpojuma, sauso ziedu kompozīcijām.
Mērķi:
Taktiskie:
Noorganizēt stabilu tirdzniecību mazā uzņēmumā ar labu slavu, kas spēj piedāvāt plašu svaigu ziedu klāstu
Iegūt stabilās pozīcijas tirgū, tas ir, kļūt par atpazīstamo un konkurētspējīgo uzņēmumu, iegūt pastāvīgo klientu loku
Sniegt klientiem profesionālu un pēc iespējas augstākas kvalitātes apkalpošanu
Klientu pievēršanai izvērst reklāmas kampaņu
Paplašināt uzņēmumu nākotnē, tas ir 2-3 gadu laikā izveidot veikalu tīklu
Sadarboties ar Latvijas ziedu audzētavām, tādējādi veicināt vietējā produkta realizāciju
Iegūt drošus piegādātāju kanālus, to starpā arī ārzemju.
…