Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:825468
 
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma mērķi    4
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    5
2.2.  Pakalpojumu sortiments un raksturojums    5
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte    5
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    7
3.2.  Mērķa tirgus    8
3.3.  Konkurentu analīze    9
3.4.  Makrovides un SVID analīze    10
4.  Mārketinga plāns    12
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
4.2.  Preču tirdzniecības veicinošie pasākumi    13
4.2.1.  Reklāma    14
4.2.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    15
5.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.1.  Uzņēmuma vadības organizatoriskā struktūra    17
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un raksturojums    17
6.2.  Darba atalgojums    18
7.  Risks un problēmas    20
  Izmantotā literatūra    23
Фрагмент работы

1.2. Uzņēmuma mērķi.
SIA „Māja” misija ir saviem klientiem piedāvāt augstas kvalitātes būvniecības pakalpojumus, kas atbilst mūsdienu prasībām. Pakalpojumu sniegšana tiks orientēta gan uz fiziskām, gan juridiskajām personām.
Galvenais uzdevums ir izprast klienta vēlmes un īstenot tās dzīvē piesaistot zinošus un kvalificētus darbiniekus būvniecības jomā., lai katra pasūtītāja saņemtais pakalpojums būtu oriģināls un neatkārtojams, kas liktu pasūtītājam apzināties, ka tas ko viņš ir saņēmis ir labākais.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
1.Līdz 2015.gadam palielināt uzņēmuma peļņu par 50%.
2. Līdz 2011.gada maijam nodrošināt uzņēmumu ar nepieciešamajiem izejmateriāliem
3. 1 mēneša laikā noslēgt līgumu ar darbiniekiem
4. Līdz 2011. gada augustam noslēgt piegādes līgumu ar veikalu „K-Rauta”, „Kurši”, „Pilsēta” un veikalu „Tapro”

2. Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums.
2.1. Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums.
SIA „Māja” darbības galvenais virziens ir privātmāju būvniecība uz pasūtītāja zemes gabala, kā arī māju un dzīvokļu iekšdarbu veikšana.
Mūsdienu apstākļos, kad cilvēku dzīves līmenis strauji krīt ir pašsaprotama iedzīvotāju vēlme uzlabot savus dzīves apstākļus par zemākām cenām, tāpēc daudzi vēlas salabot un pārtaisīt savas privātmājas, kuras tika pirktas un celtas „treknajos gados” kad bieži vien kvalitātes kontrole nebija augstā līmenī, un šodien māju un dzīvokļu īpašnieki uz savas ādas izjūt nekvalitatīva darba sekas, kas stimulētu viņu komfortablu dzīvošanu. Tāpēc SIA „Māja” piedāvā saviem klientiem piepildīt viņu vēlmes.

2.2.Pakalpojumu sortiments un raksturojums.
Svarīgs faktors klientu piesaistei ir piedāvāto pakalpojumu sortiments – klientam ir svarīgi visus ar mājas būvniecību saistītos pakalpojumus saņemt vienuviet, tāpēc SIA „Māja” saviem klientiem piedāvās plašu pakalpojumu klāstu, lai klients saņemtu pakalpojumu, kas atbilst viņa prasībām un vēlmēm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация